/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik undervisning i KBH-hvor?
Fra : vixen
Vist : 547 gange
200 point
Dato : 16-08-06 13:28

Hej, min veninde har 3 børn i alderen 4 til 8 som spiller violin. Nu vil hun gerne finde en lære/skole i København som kan undervise dem en gang om ugen (enetimer) i ca ½ time hver. Det må gerne være en underviser som kan undervise børnene i deres hjem.
Men hvor er det nu lige man finder sådanne en lærer?
Måske kender I en skole eller ligefrem en lærer der er interesseret?
På forhånd tak for hjælpen
Vixen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-06 13:51

1 af 2 så er ½ times undervisning lige i violinspil ikke nok hvis børnene virkelig skal lære at spille.

har du søgt på google for eks ???

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 16-08-06 14:18

Det kunne være en mulighed at hænge et opslag op på musikkonservatoriet (på HC Andersens Boulevard) -jeg går ud fra, at ungerne spiller klassisk musik. Jeg kan kun forestille mig, at de har en offentlig opslagstavle, som kan benyttes til den slags. Det er jo der, man bliver uddannet i klassisk musik i København. Alternativt er det rytmiske konservatorie (rytmekons i daglig tale) en mulighed.

Venligst fra
Thorendal

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 16-08-06 18:11

Tak for forslagene.

I Suzuki undervisningen så har børn helt ned til 15 minutters undervisning og det har lært hendes børn at spille!!

Vixen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-08-06 20:01

Hvad med musikskolen?
http://www.musikskolen.kk.dk/

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-08-06 07:52

Muligt at indrykke en anonce hér :
http://www.musikanten.dk/annonce.aspx?annonce_id=2440

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-08-06 07:53
Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 200 point
Dato : 17-08-06 07:56

Specialist i privatundervisning af børn og voksne, privat, hér:
http://www.blivnogetvedmusikken.dk/adresser.php?act=vis365

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-08-06 08:00
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-08-06 08:04

"musik før ni" (for børn under ni)
http://www.musikforni.dk/

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 19-08-06 10:06

Tak for svaret mulberry.