/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS Nokia 3310
Fra : clausbn
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 24-12-02 10:41

Jeg har et SIM kort fra Telmore, hvor jeg også har mit abbonemet. Når jeg har skrevet en SMS besked og trykker Ok til send, fremkommer en tekst i displayet, hvor der står: E-mail-Adresse og nedenunder en ramme, hvori jeg skal skrive e-mail adressen. Jeg kan derfor ikke sende en SMS besked. Sætter jeg derimod et SIM kort i fra Telia står der: telefonnummer og nedenunder er en ramme hvori jeg skriver et telefonnummer. NU kan jeg godt sende en SMS besked. Hvad er der galt med SIM kortet fra Telmore.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 24-12-02 10:53

Mon ikke du skal indstille telefonen til sms-beskeder når du har sat sim-kortet fra Telmore i

Mvh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-12-02 10:57

har du husket i sms opsætningen at sende den til : TEKST ..ikke e-mail osv
osv

"clausbn" <clausbn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DYVN9.13436$Hl6.1471747@news010.worldonline.dk...
> Jeg har et SIM kort fra Telmore, hvor jeg også har mit abbonemet. Når
> jeg har skrevet en SMS besked og trykker Ok til send, fremkommer en
> tekst i displayet, hvor der står: E-mail-Adresse og nedenunder en ramme,
> hvori jeg skal skrive e-mail adressen. Jeg kan derfor ikke sende en SMS
> besked. Sætter jeg derimod et SIM kort i fra Telia står der:
> telefonnummer og nedenunder er en ramme hvori jeg skriver et
> telefonnummer. NU kan jeg godt sende en SMS besked. Hvad er der galt med
> SIM kortet fra Telmore.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : clausbn

Dato : 24-12-02 13:10

Kære Trads
Hvordan gør jeg det, jeg har prøvet alle menuerne og kan ikke finde ud af det.

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 24-12-02 13:38

Har du ikke en manual prøv den, eller ring til Telmore...

Accepteret svar
Fra : StefanNeess

Modtaget 100 point
Dato : 24-12-02 13:42

Hej igen, gå ind i beskeder/besked instillinger/sæt1/beskeder sendes som, og sæt den til TEKST så skulle den være der prøv det....

Godkendelse af svar
Fra : clausbn

Dato : 24-12-02 15:57

Problemet løst. Tak for hjælpen og god jul
M.v.h.

Claus