/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
milkshake base
Fra : donnydk
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 15-08-06 23:00

Er der nogle der ved hvor man kan købe milkshake base. altså en milkshake uden smag. gerne i lidt store dunke e.l.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-08-06 23:13

Jeg vil næsten tro du kan få det i METRO!

Der har de faktisk alt i mejerivarer..
Håber du kender nogen der kan handle der

Kommentar
Fra : akle

Dato : 16-08-06 01:36

Har set dem i CITTI-Markt i Flensburg, - men det er ikke alle der bor nær ved grensen.
MVH

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-06 07:05

Hej
Du kan få det hos mejerierne. De har det man kommer i milkshake maskinerne.
Kartonerne er på 1 litter, holbarheden er lang.
Det kommer jo an på hvor meget du skal bruge, hvis det kun er til privatforbrug vil jeg da spørge din bager om ikke han vil tage det hjem for dig, næste gang Arla manden kommer.

IPM

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 16-08-06 14:26

er der så nogle der ved hvad man gør ved det om det nødvendigvis skal omrøres hele tiden

Godkendelse af svar
Fra : donnydk

Dato : 12-01-07 21:11

Tak for svaret IPM.