/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
sider med hvalpe til salg.
Fra : heyckendorff
Vist : 15792 gange
50 point
Dato : 15-08-06 20:57

Jeg leder efter gode sider hvor der annonceres hundehvalpe til salg. Helt præcis leder jeg efter en blandingshvalp af Yorkshire Terrier/Chihuahua med Yorkshirer Terrieren som det dominerende træk.

Derfor vil jeg blive glad for at få nogle gode side hvor folk sætter deres hvalpe til salg.....f.eks. noget i stil med www.dyrenettet.dk

Mvh

Werner

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 15-08-06 21:00

dog-inn.dk er også et af de steder hvor der står hvalpe til salg.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 15-08-06 21:02

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Yorkshire+Terrier+hvalpe+til+salg&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
tag lige og sping ind på dette google link der er denne type hund til salg.
flere steder.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : eisner

Dato : 15-08-06 21:17

Jeg vil ikke henvise til et sted hvor du kan finde blandings-hvalpe, men råde dig til at købe en race-ren hvalp, hvilken race det så skal være skal afpasses efter dine forhold.
Grunden: Når du køber en race-ren hvalp, ved du hvad den indeholder ren race-typisk, ved en blandings-hvalp ved du ikke hvad der slår mest igennem og er uheldet rigtig ude så får du en problem-hund.
Holder du fast i at det skal være en blanding, så håber jeg inderligt at du har mange års erfaring med hunde.

Kommentar
Fra : heyckendorff

Dato : 15-08-06 21:28

Eisner....nu har jeg allerede en Yorkshire Terrier/ Chihuahua blandings hvalp og det forekommer mig at være en ganske fornuftig blanding med et behageligt sind. Derfor vil jeg gerne have en til af samme blanding.
I øvrigt har jeg læst adskillige steder på nettet at netop denne blanding er god og det er vist i øvrigt også en "anerkendt" crossbreed.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-08-06 21:48

Det er lidt noget vrøvl, at blandingshvalpe ikke sgu være så gode som ægte. Ofte har de bedre helbred end ægte hunde og hvis man ellers kan møde forældrene og se hvordan de er, kan de da ikke gå helt galt.
Jeg synes lidt at det er snopperi, at man kun vil have ægte hunde....muligt at jeg tager fejl!

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-06 15:37

Fint at du har besluttet dig for en blandingshund. Det kan jeg kun klappe i mine små hænder over. Det der kan harme mig, er når folk vil have en eller anden racehund, men de vil ikke betale for den, -"så den må godt være uden stambog".

på denne side er der også blandingskuld, men der er ikke mange kuld af små racer... Men det kan der jo komme..

http://www.hvalpe.dk/

Ligeså med denne side:

http://www.sidenomhunde.dk/salghundehvalpe.html

Men det kan blive rigtig svært at finde en specifik blanding...
Hvad med at henvende jer der hvor den første hund er opdrættet? Måske laver de stadig hvalpe?

Godkendelse af svar
Fra : heyckendorff

Dato : 17-08-06 19:13

Hej Brigitta tak for linksne.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-08-06 19:38

Tak for accepten af mit svar. Og held og lykke med "jagten"..