/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bærbar til det hele??
Fra : Sorenk
Vist : 600 gange
51 point
Dato : 14-08-06 15:41

Hej. vi overvejer at investere i en bærbar comp.. den skal erstatte dvd afspiller i bilen og fjernsyn i vores camping vogn ( har hørt man kan få en usb antenne digital)
jeg har så fået at vide at det ikke er alle skærme der kan ses fra siden?? min brors Amilo a1630 kan man godt på, er det en specielt go skærm??
samtidig skal vi selv bruge den til internet og lidt gl spil der ikke kræver noget. ikke nødvendigt med dvd brænder.
nogen forslag??

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 14-08-06 23:06

Hej
Lige i denne uge har Bilka et tilbud på TVkort (USB-dongle). Se tilbud på www.bilka.dk
Min unge søn har anskaffet en Acer med 17"" skærm, 5 stk USB 2.0 stik, 1 GB ram og 100 mb harddisk til omkring 8000 kr, og den fungerer meget fint til spil, til at se videofilm på, tekstbehandling etc, så slet ikke noget dårligt køb.
Held og lykke med jagten.
Leif

Accepteret svar
Fra : ebbe4u

Modtaget 25 point
Dato : 18-08-06 11:51

se vores køberguide på http://www.laptopworld.dk/index.php?id=22
hertil har vi en stribe nye anmeldelser på siden; http://www.laptopworld.dk/index.php?id=44

Overvej at finde en med fjernbetjening når den skal bruges til TV/DVD

Godkendelse af svar
Fra : Sorenk

Dato : 01-09-06 14:42

Tak for svaret ebbe4u.