/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS
Fra : mve1949
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 13-08-06 12:26

Er der nogle kender en web. adresse hvor man kan sende sms til mobiltelefonen, fra computeren gratis og det virker, hvis så vil jeg blive rigtig glad

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 13-08-06 12:32

Jeg plejer at bruge denne her side
http://www.smssender.safehouse.dk/
Du skal godt nok reg. dig, men det er gratis og ikke noget problem.

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 13-08-06 12:43

Hey!

Jeg følger lige med her. Der står følgende i safehose.dk betingelser;
Citat
17. Brugeren skal ved brug af safehouse.dk gratis services acceptere, at der udsendes nyhedsbreve og reklame pr. e-mail og reklamebeskeder pr. SMS. Der udsendes max. 1-2 nyhedsbreve og max. 5 SMS'er pr. uge og dette kan ske helt op til 1 år efter frameldelse .

18. Brugeren skal ved brug af safehouse.dk gratis services acceptere at modtage reklame pr. e-mail og SMS direkte fra safehouse.dk's sponsorer og annoncører, herunder en ugentlig mailpepper og dette kan ske helt op til 1 år efter frameldelse.

rene2897 - det lyder da til at man får en masse spam på sms og mail - eller hvad?

mvh. Dr.Disco

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 13-08-06 12:46

Jeg har været medlem omkring et år nu og jeg har ikke på noget tidspunkt modtaget spam fra safehouse.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-08-06 12:48

Det kan du angiveligt her... (Hvis du sender til TELIA)

http://www.coolsms.dk/

Kommentar
Fra : mve1949

Dato : 13-08-06 12:54

MANGE TAK FOR HJÆLPEN

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 13-08-06 12:55

Det her ser ud til at være gratis : http://www.sendsms.dk/

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 13-08-06 13:11

Den der Sendsms dutter ikke

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 13-08-06 13:13

Ok det viste jeg ikke.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 13-08-06 17:48

Hos M1 kan du også sende gratis SMS, hvis du lader dig registrere.
Har ikke selv prøvet, så jeg ved ike hvad det indebærer.

Mvh
Helge

Annuller spørgsmålet
Fra : mve1949

Dato : 03-10-06 05:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål