/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Størrer antal sms'er på W800
Fra : sCover
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 12-08-06 01:16

Er der nogen der kender noget software eller en måde hvor jeg merer end de ca. 90-100 smspå min tlf?

Efter som jeg ved er grunden til at der kun kan hver så få sms'er på for den gemmer dem på sim-kortet, men hvordan kan jeg få flere på eller flytte dem til selve telefonens hukommelse?

M.v.h

Mads

Accepteret svar
Fra : dkjoe

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-06 22:32

Dine beskeder bliver godt nok gemt på telefon hukommelsen. Og du kan også få den, til at gemme flere beskeder 1000 skulle ikke være noget problem.. men det koster penge for de avanceret service kabler man skal bruge. men det måske der er unlockere der gør det i dk..

Du kan læse mere her. http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=10183&st=0&p=55541&#entry55541

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 15-08-06 00:06

Er der en måde hvor jeg selv kan gør det?

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 15-08-06 00:08

Ups.. Men tak... :D

Godkendelse af svar
Fra : sCover

Dato : 15-08-06 00:08

Tak for svaret dkjoe.

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 23-08-06 16:16

Med dette kan du redigere i telefonen med det med følgene usb kabel :D http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=123260&start=0

Men pas på din garrenti er vær når du gør det.. og laver man fejl kan det gå galt.

Der er en masse fede ting man kan lave nye menuer eks. http://i52.photobucket.com/albums/g8/Quick_Share/preview3.gif

Læs lidt på det.

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 27-08-06 13:57

her er en dansk guide hvis nogle har mod på det.