/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overføre ringetoner fra nettet
Fra : pernillealsen
Vist : 963 gange
50 point
Dato : 10-08-06 17:55

Hej.. jeg er en dør til teknik. Jeg har købt en ringetone på nettet, hvorefter de sender en besked med en masse tal og id koder.. hvordan kan jeg få det til at blive en ringetone? HJÆLP.. På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-06 18:15

Det lyder som om, det er en ringetone, der ikke kan bruges til din tlf. prøv engang at gå
ind på hjemmesiden igen, der plejer at stå med små bogstaver, hvilke tlf. tonerne kan bruges til

Kommentar
Fra : pernillealsen

Dato : 10-08-06 18:36

Jeg kan godt modtage det på min telefon. har lige prøvet igen og i denne besked var der bare 4 '' ''
Hvad betyder det?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 19:16

Det er noget rod med ringetoner/billeder osv.
Pengene vil de godt have, og så sidder man bagefter i et tekninsk kludder.

Som Nordsted1 skriver.
Med den tilføjelse at det kan være praktisk, også at kende sit telefonselskab,
for at have den rigtige opsætning til ens mobil.
tal og koder kan også hænge sammen med at du skal på internet med din mobil,
så din wap/gprs skal også være opsat.

Hvilken mobil og hvilket selskab bruger du ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 19:20

4 "" eller hvad du nu får af sådan noget intetsigende er sikkert det du har modtaget,
som din mobil ikke forstår !

Accepteret svar
Fra : baykris

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-06 09:03

pernillealsen.

Jej har selv prøvet det samme som dig, men jeg sendte en email, om at jeg ikke ville betale for noget jeg ikke havde fået, så fik jeg 100 kr foræret. Og fik dem i Telebutikken til at hente billedet ned, og det er det samme med ringetoner.m.v.h. baykris

Godkendelse af svar
Fra : pernillealsen

Dato : 11-08-06 13:10

Tak for svaret baykris.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-06 13:50

Betyder det så, at tlf. ikke kan bruge de ringetoner???