/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Bedømmelse af min blog?
Fra : tsissa
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 09-08-06 21:52

Jeg har lavet min egen madblog og vil egentlig gerne høre om I har lyst til at bedømme den?

den er på: www.newyorkerbyheart.blogspot.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-06 22:01

Sorte sider er ikke min livret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-06 22:04

Ser fin ud! Sulten blev jeg da

Kommentar
Fra : tsissa

Dato : 09-08-06 22:06

Mange tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-06 22:14

Den er efter min mening med den sorte baggrund dyster og ikke indbydende.

Men smag og behag er jo så forskellig.

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 09-08-06 22:24

Hej

Dejlige opskrifter ,de skal ses nærmere efter

lige min mad

Kommentar
Fra : tsissa

Dato : 09-08-06 22:27

Tak fordi I gider at tage Jer tid til at bedømme den

Lader den køre lidt endnu

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-08-06 22:50

jeg har været der og bedømt og har ikke skiftet mening.
tjae, den sorte baggrund er heller ikke lige mig, men jeg skulle da først mindes om det, høh

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 09-08-06 22:53

Jeg syns det er en fed blog.. intet mindre - skal lave sticky chiken næste gang der skal grilles det lyder for lækkert.. BBQ marineret kylling der er grillet er så meget konge, også lige med dit hemmelige tvist lyder det alt for lækkert.

Kommentar
Fra : tsissa

Dato : 09-08-06 22:56

Kan i hvert fald anbefale "Sticky chicken", det får nye "tilhængere" hver gang jeg serverer det for "nyindvidede"

Skal tænke over den sorte baggrund........ har aldrig tænkt over at det kan virke dystert før nu......

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-08-06 07:15

Jeg synes også de er ret dyster, selvom jeg er stor tilhænger af sort. Det gør bare mange af billederne ret mørke at se på.

Kommentar
Fra : Daniel_Clausen

Dato : 10-08-06 08:41

Jeg tror jeg lader være med at nævne layout, da ALLE har nævt det sammen.

Uhhm din mad ser rigtig lækker ud, og det er rigtigt godt at der er kommentare og opskrifter til det hele.
Også lidt sjovt du har billeder af dine ture rundt i verden :D

Stor ros til dig.

Med Venlig Hilsen
Daniel_Clausen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-08-06 08:56

Rigtig lækre billeder af dejlige retter.
Mine stakkels gamle øjne opgav at læse skriften på den mørke baggrund.
Tommes up
Ps. Jeg kan ikke finde ud af hvor der er prøvesmagning................

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 10-08-06 09:41

Hey!

Jeg synes du er godt i gang med at lave en fin blog. Der er dog nogle ting jeg ville se nærmere på!

Den sorte baggrund - som mange har nævnt.

Billederne - En nogle er ikke i fokus, f.eks.
http://photos1.blogger.com/blogger/5668/2373/640/2006-08-08%20026.jpgog andre har et for kraftigt
Billederne - andre har for kraftigt et blitz(forsøg at undgå at skulle bruge blitz), f.eks.
http://photos1.blogger.com/blogger/5668/2373/640/2006-08-08%20025.jpg
Billederne - Et lille lyn-kursus, en bog om fotografering osv. ville kunne gøre en stor forskel.

Tema - jeg synes også at du skal opdele dine temaer bedre(hvis man kan det i bloggen). Altså have et tema om mad, yoga, kat, rejser osv. Så når man klikker ind på siden så ståer der evt. lidt om dig og hvad du laver, også derfra kan man klikke ind på et tema man har lyst til at læse mere om. Helhed indtrykket er lidt rodet lige nu!

mvh. Dr. Disco

Kommentar
Fra : tsissa

Dato : 10-08-06 13:05

Jeg kan godt følge det med at det er lidt rodet, men da jeg har tænkt den som en slags dagbog - ja så er livet jo lidt rodet engang imellem. Dog kunne jeg godt finde på at lave et indeks over opskrifterne - hvis jeg ellers kunne finde ud af det

Jeg skal prøve at huske at fotografere mindre med blitz..........

Dejligt med noget feedback

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 10-08-06 15:45

Hej

Jeg syntes det er en rigtig god blog De ting jeg syntes der kunne rettes er nævnt.
Jeg går selv meget op i mad og læser masser af bøger/kogebøger.
God ide med billeder af retterne, så man rigtig kan blive fristet.
Der er mange opskrifter og bøger jeg skal prøve.

MVH Gazi