/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Boligformidling på nettet
Fra : Kortoververden
Vist : 2121 gange
200 point
Dato : 09-08-06 18:43

Jeg er i øjeblikket i markedet efter en pendlerbolig i Århus, og det er jo relativt nemt at se, at der for det første ikke er mange af den slags je ger ude efter at finde på nettet, og når de dukker op, er det som regel på sider der kræver betaling for brugen.

Jeg har ikke noget imod at betale for at få oplysninger, men jeg mener også at huske at der har været en del blæst om nogle af disse sider, og at oplsyningerne meget ofte viste sig at være forældede.

Det jeg efterlyser lige nu er erfaringer med forskellige boligsider på nettet, og selvfølgelig en pendlerbolig i Århus området

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 18:49

www.ahot.dk plejer at være ok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-06 18:49

Jeg har ikke kendskab til siden, men her er alle de gratis annoncer du kan tænke dig

http://www.boligkontakten.dk/bkforum/posts/list/2.page

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-08-06 18:53

http://www.stiften.boligzonen.dk/

Efter min mening (bor selv i Århus) har du den største chance for at finde noget, hvis du holder dig ajour med boliganoncerne i ugeavisen Århus Onsdag. Hvis du har mulighed for det.