/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Koder til Toca Race Driver 1
Fra : surfboard837
Vist : 2224 gange
169 point
Dato : 07-08-06 15:21

Hej jeg mangler nogle koder til Toca Race Driver 1

Min Bonus code er: 0244

PLZ HJÆLP jeg er desperat efter svaret... har ofret alle mine points på det!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 07-08-06 15:29

Er det pc eller xbox du spiller på?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 07-08-06 15:31

Hej Surfboard837!

Jeg fandt lidt som du måske kan bruge til din spil.

http://community.codemasters.com/forum/archive/index.php?t-28065.html

http://www.cheatcc.com/pc/tocard.html

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 07-08-06 15:33
Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 07-08-06 15:34

det er til pc

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-08-06 16:59
Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 08-08-06 08:39

epidedymittis, det er så det link jeg har skrevet 2 indlæg oppe

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 08-08-06 12:55

svaret er stadig ikke fundet... bliv ved med at prøve... kom nu jeg har brug for de koder... og de skal virke til bonus code 0244

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 84 point
Dato : 08-08-06 15:17

Er det noget der kan bruges

All cars:
Enter XKIMCF or LEZEJD as a code at the bonus screen.

All tracks:
Enter QTRIKX or TMYTKO as a code at the bonus screen.

Pro Race Driver tracks:
Enter LQJFFA as a code at the bonus screen.

Realistic handling:
Enter SIM as a code at the bonus screen.

Alternate car handling:
Enter VIBAKH as a code at the bonus screen.

Better damage:
Enter DAMAGE as a code at the bonus screen.

No damage:
Enter IHHBIV or OATRYU as a code at the bonus screen.

View credits:
Enter CREDITS as a code at the bonus screen.

Hint: Getting codes:
If you register the game at http://www.codemasters.com/register, they will send you two cheats. You first need to sort out code "m" at the website first.

Hint: Bonus competitions:
When you complete the LOLA World championship, you need $8 million to unlock two more competitions involving the cars you win in one-on-one challenges. The class "B" championship involves all cars from the row with the Mini Cooper S, while the class "A" championship involves the last row of cars with the Tuscan speed 12 and Toyota GT1. Make sure you have as many cars as possible as these race are tricky and you will need a balanced car.

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 08-08-06 16:35

Faktisk mangler jeg kun koden til No Damage men jeg har prøvet begge din koder jangchr

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-08-06 18:11

Citat
epidedymittis, det er så det link jeg har skrevet 2 indlæg oppe

Min fejl Harlekin!

Godkendelse af svar
Fra : surfboard837

Dato : 16-08-06 08:04

Jeg fik ikke koden til No Damage som virkede men tak for hjælpen alligevel

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 07-10-06 17:18

Virker
Enter MMMFJL as a code (unknown bonus code).

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 07-10-06 18:05

Undskyld hvis jeg bryder dobbelt post regelen.. Men fandt et program der kan genererer snyde koderne, ud fra din bonus kode.. Har lige prøvet det og det virkede sgu'..
Du kan downloade det her..
http://www.gamewinners.com/trainer.php?file=tocacheats.zip
Kil på "Clik here"
Bare placer filerne i Toca Race Driver mappen, og kør programmet "Cheatgen.exe"
Så står alle snydekoderne der.. Skriv dem ned, og kør spillet bagefter.. Vupti..