/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Afmontering af panel i Golf II
Fra : madsbs
Vist : 710 gange
150 point
Dato : 07-08-06 13:20

Kontakten til varmeapparatet i min Golf II er defekt på to af trinene. Men hvordan afmonterer jeg frontpanelet så jeg kan komme til kontakten inde under? Jeg kan uden problemer fjerne selve drejeknappen til kontakten, men de to reguleringsstænger har et plastichoved, som jeg ikke umiddelbart kan få af - og endelig skal selve panelet vippes ud. Kan nogen hjælpe med den manøvre.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 07-08-06 13:33

Reguleringsknapperne skal du trække af.
Selve pladen er til at tage ud, den er klikket fast

Jes

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-08-06 13:43

Nu kender jeg ikke din bil men...
De fleste biler har reguleringsmodstandene i motrorummet, da de udvikler varme når blæser køre på laveste trin.
Måske var det en god idee at finde disse formodstande inden du adskiller instrumentbord. Det er ofte forbindelserne i disse modstande det kniber med.
Det er bare et forslag.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Jonn87