/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
køb af bærbar
Fra : boibbo
Vist : 642 gange
200 point
Dato : 06-08-06 22:15

Hej
jeg står at skal købe en bærbar pc. Jeg skal bruge den mest til film, sjov og fritid men også til at skrive notater i skolen, så ville lige høre om der er nogen der vil udtale sig om nedenstående bærbar:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=206573

Vil have det bedste til cirka den pris som denne koster, så vil lige høre om det vil være et godt køb?

Kommentar
Fra : myg

Dato : 06-08-06 23:14

Skal ikke udtale mig om den er god eller ej - men jeg kunne ikke drømme om at købe den.
Zepto er (efter min mening) noget af det bedste du kan finde, men også Dell og flere andre er OK.
Jeg går efter Intel chipset på MB og Intel processor, men det er jo lidt et "trosspørgsmål"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-08-06 07:22

Hejsa
Enig med myg... Zepto laver "guf for ganen", men de koster. Kvalitet og pris hænger nu en smule sammen, ellers ku' man bare vælge Netto's tilbud (side 1) http://www.netto.dk/
men, men... Computerens navn er også underordnet mht. programmerne som skal installeres senere. Det er ofte et spørgsmål om smag, hvilket computerfirma der laver den bedste PC.
Måske du skulle overveje at gennemse:
http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=131/SubId=131/id=2123/text=Hj%E6lp!+K%F8b+af+b%E6rbar!
og
http://laptop4udev.xzar.com/kobeguide.html
'Ens pengepung bestemmer også en hel del
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-08-06 07:31
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-08-06 09:13

Til filmbehandlig (rendering ved convertering) er der for lidt ram min. 1024MB (1 GB)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-08-06 13:55

Som du kan se så er der mange der efterhånden har fået øjnene op for Zepto.

www.zepto.dk
eller
www.pcdirect.dk

der kan du købe danmarks billigste bærbare med centrino teknologi. (strømbesparende) Det vil jeg da mene vil være en fordel for ikke altid at skulle til en stikkontakt

http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=PqFS7XUlIlNydnvEI8

Zepto 4015 Celeron M 1,4 GHZinkl. XP home og trådløst netværk kr 5.658,75 inkl. moms

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-08-06 13:55

Jeg vil nok lige udskifte rammene med lidt flere som pgså e.c er inde på

Accepteret svar
Fra : leif0149

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-06 20:52

Du kunne jo med dit behov også overveje at gå i Fona og købe en Acer (kan også købes hos søsterselskabet).
1024 mb ram, 1 GB harddisk.
DVDbrænder (duallayer)
og så kommer det filmmæssige: 17"" bredskærm i glimrende kvalitet.

Den ville jeg så absolut overveje.
Med venlig hilsen
Leif

Godkendelse af svar
Fra : boibbo

Dato : 21-08-06 18:57

Tak for svaret leif0149.