/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
JyskeNetbank:overførsel udland
Fra : HORSES
Vist : 879 gange
160 point
Dato : 04-08-06 16:11

Hej, der skulle vel ikke være en her med Jyske Netbank (privat) som kan fortælle mig om det er muligt at overføre til en tysk konto derigennem? Hvis ja, hvordan?
Jeg har både Iban og BIC/Swift kode...Når jeg går ind under "overførsler til andre" så er det jo beregnet til en dansk konto, hvor man blot skal have reg og kontonr, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal ind under for at gøre det til en udenlandsk konto! Please help! Skulle gerne have pengene overført her i weekenden, og banken har jo lukket....

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 04-08-06 16:25
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-06 16:25

Du skal have et IBAN nr. og det kan kun din bank give dig.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 04-08-06 16:29

Hej Horses
Det kan komme an på hvilken aftale du har med banken - kan du evt overføre til en postgiro konto ?

Jeg overfører ofte til en svenk konto - både via BG Bank & Lokalbanken uden problemer

Modtageren må have forståelse for at pengene først kommer mandag, hvis alt andet glipper for dig

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-08-06 17:27

Vi skal udfylde en blanket vedr. overførsler til udlandet og kan således ikke bruge Jyske Netbank til andet end indlandske overførsler.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 04-08-06 18:48

du skal gå ind under euro overførsel og hvis du så har modtagers IBAN og SWIFT så skulle
det normalt kunne lade sig gøre.
Jeg har Kreditbanken og jeg har overvist euro masser af gange til Tyskland.
oz1eqp