/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hukommelsefejl på CF kort
Fra : jensiekjer
Vist : 521 gange
20 point
Dato : 03-08-06 11:37

Hej,
Mit CF kort til min Ixus 40 er ulæseligt (med 200MB uvurderlige billeder). Når jeg forsøger at læse billeder på min PC får jeg en meddelelse om, at der ikke er et program, der kan åbne dem. De er der, men navnene er ulæselige. Kameraet sluttede med at skrive "hukommelseskortfejl" og skriver nu "ingen billeder". Er der nogen, der kender en måde eller et program, som kan reparere mit CF kort (Micro 256 MB) og gøre mine billeder læselige? Det er sket før med et 512 MB kort (Kingston).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-08-06 11:42

http://www.digitalfotoonline.dk/show.asp?ID=375

Download programmet her

PCinspctor...det har hjulpet flere herinde

mvh dova

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 20 point
Dato : 03-08-06 12:39

Det er Smartrecovery programmet du skal downloade fra PCinspector siderne.

Hjælper det dig ikke, så prøv her: www.diskhelp.dk

Kommentar
Fra : jensiekjer

Dato : 03-08-06 16:53

Tak for hjælpen, det virkede -næsten. Nogle billeder kan kun vises som Thumbnails, men hovedparten er reddet. Og det er utroligt enkelt med Smart recovery.

Godkendelse af svar
Fra : jensiekjer

Dato : 04-08-06 08:47

Tak for svaret JensT.