/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
halvbror søges
Fra : nickilauda
Vist : 1291 gange
20 point
Dato : 02-08-06 22:19

Hjælp, jeg søger min halvbror som idag er 41 år gammel. Han er født på Terndrup Sygehus af nancy Ardahl Nielsen, den 8-4-1965. Han blev bortadopteret af et ældre forældrepar som havde et landbrug i Ulfborg. Det var en advokat fra Ringkøbing der skrev papirene. Jeg kunne godt tænke mig om nogen kender ham eller han selv ser dette da jeg gerne vil i kontakt med ham, ligeså vil Nancy. Jeg er en halvsøster på 43 år som bor i Nordjylland.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-06 23:07

Ret henvendelse til Familiestyrelsen der kan du/I måske få hjælp

http://myndigheder.danmark.dk/myndighed.asp?page=orgenh&objno=158362504

Hilsen ans

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 03-08-06 17:36

Hej ans og tak. det har vist sig at være en helbror istedet for så det vil glæde mig meget hvis han kan findes.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-08-06 01:46

jeg har også lige fundet en side der hedder "gamle venner"....der kan man også søge familie og gl.kærester, skolekammerater og.lign....
du skal oprettte en profil, så kan du lave en søge annonce.....tror den er rimelig effektiv.....
selv skla jeg da prøve at finde mine gamle klassekammerater derinde......
god fornøjelse og held og lykke
miss.j

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 04-08-06 10:48

hej missjosephine. den side er faktisk rigtig god. Jeg fandt den igår aftes og fik lavet en annonce til den så jeg håber at det giver lidt. tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 04-08-06 10:48

hej missjosephine. den side er faktisk rigtig god. Jeg fandt den igår aftes og fik lavet en annonce til den så jeg håber at det giver lidt. tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 11:04

Jeg ville nu prøve Familiestyrelsen, de skulle have papirerne

http://www.familiestyrelsen.dk/

Held og lykke med søgningen. Håber at det ender godt

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-08-06 13:25

til nickilauda
ja, man kan jo ikke andet end bare håbe på at det vil give responce......ikke sandt....held og lykke og god weekend miss.j.

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 06-08-06 09:30

hej igen jeg har prøvet at være inde på familiestyrelsens hjemmeside men kan ikke finde noget om hvordan man gør i forhold til min søgning, kun hvis man viladoptere et barn. Er der nogen der har nogle ideer og forslag så skriv venligst. hilsen margrethe

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 03-09-06 21:54

Hej alle som ser dette. Jeg har fundet min bror og har talt med ham. Tak for jeres kommentarer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-06 21:59

Håber at det gik godt med samtalen. Hvordan fandt du ham?

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 03-09-06 22:57

Hej ans. Jeg mailede til familiestyrelsen og fik en opringning fra en meget sød Lene Gramgård. Allerede ved de første oplysninger hun fik kunne hun finde ham. Og så fik hun nogle oplysninger om mig og skrev derefter til min bror. Han ringede tilbage samme dag og så fik vi kotakt. Vi har talt sammen iaften i telefonen men jeg vil også maile til ham det er vildt sejt, ikke?

Kommentar
Fra : nickilauda

Dato : 03-09-06 22:57

Hej ans. Jeg mailede til familiestyrelsen og fik en opringning fra en meget sød Lene Gramgård. Allerede ved de første oplysninger hun fik kunne hun finde ham. Og så fik hun nogle oplysninger om mig og skrev derefter til min bror. Han ringede tilbage samme dag og så fik vi kotakt. Vi har talt sammen iaften i telefonen men jeg vil også maile til ham det er vildt sejt, ikke?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-06 23:10

Hvor er det godt for dig og din bror Jeg er så glad på dine vegne at det gik godt