/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
På nettet med W810i via PCen
Fra : Ravensoren
Vist : 394 gange
200 point
Dato : 01-08-06 14:33

Hej! Jeg har lige købt en Sony Ericsson W810i, med bluetooth, og så har jeg købt en bluetooth dongle til computeren. så tænkte jeg på om jeg ligesom man kan med diverse Pocket PC'er, gå på computerens internet opkobling via bluetooth. Dvs. jeg har lige hentet noget ultraIM (noget lignende MSN Messenger) til mobilen, så kunne det jo være smart hvis jeg fx kunne ligge inde i sengen og være på nettet, uden at det koster ydeligere end computerens bredbånds opkoblingen.

Altså. Bruge computerens internet på mobilen via bluetooth.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 01-08-06 18:02

Som usdgangspunkt skulle der ikke være noget i vejen for det.
Udover at PC selvfølgelig skal være tændt så det betaler du også for.

jeg kender ikke lige Sony Ericsons tlf. men jeg vil mene det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 01-08-06 18:40

ja okay ;) Har du nogen idé om hvordan man skal gøre det?

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 01-08-06 20:28

Hmm nej det har jeg faktisk ikke sådan lige.
Men i manualen til W810i er der et emne under "Bluetooth" der hedder "Fjernstyring af PC". Måske det kan hjælpe. Ellers så bliver jeg faktisk i tvivl om det kan lade sig gøre... Det plejer jo at være den anden vej, altså man skal bruge tlf. til at få forbindelse til internettet...
Så nu bliver jeg faktisk lige i tvivl.....