/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lægge sit egen musik på film?
Fra : Niqo
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 31-07-06 22:21

heysa, har en masse optagelser som jeg har samlet til en avi fil, og har fjernet lyden fra den, fordi jeg vil have lagt min egen musik som baggrund, nogen som kender et program som kan dette?

mvH NIQO

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-06 22:35

Har du winxp? Så brug Windows Movie maker, ligger under programmer!

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 01-08-06 02:26

Eller hvis du ikke vil benytte MS's skodprogrammer kan du søge efter VirtualDub..

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 01-08-06 13:45

windows movie maker kan bruges men det kan hurtigt blive svært at få lyden til at passe ordenligt med billederne.. Det helt optimale program vil være: Pinnacle Studio 9

Det er virkelige nemt at redigere film med, og du kan få lyden til at passe optimalt sammen med videoen

http://www.videoviden.dk/pinnacle_studio_9.htm

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 02-08-06 12:55

Kan klart anbefale Adope Premier..

hvis du har benyttet dig af adope photoshop og syns om det vil du sikkert også syns om deres video redigerings program..

hold dig langt væk fra windows movie maker.. det hakker som en gal når bare der er et par minutters film at arbejde med..