/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
leder efter en sang
Fra : JeffO
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 31-07-06 00:53

hejsa alle sammen.

Håber i kan hjælpe mig, har fundet dette klip på internettet.. http://www.fjolletobak.com/detail.php?search=mentos&type=6&select=2&content=16383

Men jeg vil gerne hae fat i sangen, men har ingen anelse om hvad denne hedder. det ville være GREAT hvis her var en der kender den..

på forhånd mange tak

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 01:02

LOL - der tror jeg du kommer på noget af en opgave.
Aner ikke hvem det er. Har aldrig hørt det før.
---
Hvis du ikke finder ud af det, kan du evt. som alternativ løsning downloade filen/videoen, afspille og optage lyden med en lydoptager og gemme denne som ny lydfil ...

Ved ikke ..., måske er det en nemmere måde. Men det den jeg kender.

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-07-06 01:31

HMM.. tror ikke jeg har lyst til alt det besvær pga en sang. Men tak for tippet
Men håber da at her bare er en der kender den...

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 01:35

Okay.

Klavernoderne kan jeg ikke klare.
Har før brugt timer på at søge efter klaver noder på nettet. Er næsten håbløst (i hvert fald hvis det skal være gratis).
Kender mest til sider med noder/tabs til guitar (da det er det jeg selv spiller).

Men håber du får heldet med dig!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 01:37

UpS!

Jeg troede jeg svarede ået andet spørgsmål!

Sorry!

---

Svar til det du skrev: Ok.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 31-07-06 01:49

Hey

Efter at have set filmen fra ende til anden (fed film for øvrigt), fulgte jeg linket om musik, som kommer med hvis skrift. Efter 10 sekunders søgen på hjemmesiden fandt jeg frem til, at sangen hedder "You Gotta Tap", og den er lavet af AudioBody.

Mere information her:

http://www.audiobody.com/sound.php

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-07-06 02:13

tusinde tak for hjælpen.. havde ikke engang selv lagt mærke til teksten til sidst...