/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HJÆLP TIL FASHION CAM
Fra : LouiseVuitton
Vist : 471 gange
70 point
Dato : 30-07-06 17:58

Jeg har et Fashion cam 2.0 mega pixel.

Man kan både tage billeder så de ligger på kameraet og på kortet. Jeg bruger kun kortet da jeg ikke har et usb kabel til at overføre direkte fra kameraet til computeren. Nu er det sådan at jeg glemte at sætte kortet i inden jeg tog et vigtigt billede og kan ikke overføre til computeren. Nogen der kan fortælle mig om jeg kan overføre billeder fra kameraet til kortet???

KH Louise

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-07-06 18:15

Hej Louise.
Jeg bruger nogle gange Blue Touch.Det fungerer helt fint.
Men måske har nogle andre en bedre idé?
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-07-06 18:16

Ups,jeg læste vist ikke rigtig hvad du skrev-sorry!Jeg læste det som om det var et mobil kamera du havde...Så mit råd kan du vist ikke bruge..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-06 20:39

Du må prøve at kontakte andre med et kamera, der overføre billederne med et USB kabel, og så ad den vej, prøve at få billederne over på din PC.
Men jeg kan så berolige (urolige) dig med, at de små mini USB stik der bruges i kameraerne, kan være ret så forskellig. Jeg har 5 forskellige USB kabler med et ministik i den ene ende, og der findes sikkert flere. Her er standarden ikke nået hen til endnu. Det er som om at hver fabrikant har sin egen udformning.
Du bor sikkert for langt fra Næstved, ellers kunne jeg måske hjælpe dig.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 30-07-06 23:16

Du må jo bare kikke menusystemet igennem på cameraet.. Der er helt sikkert et sted hvor det er muligt at copyere billederne fra cameraet over til memorysticken. Nu er det ret svært at vide hvordan lige præcis dit menusystem ser ud, så du må prøve dig frem.

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 30-07-06 23:30

Dior .

Ja desværre. Forstod heller ikke helt det første du havde skrevet =)

Men tak for din tid alligevel

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 30-07-06 23:32

Severino - Nej jeg er nabo til Næstved, så det gør jeg ikke, men var oppe i fona på et tidpunkt for at høre om det usb kabel og de mente det var "gået af markedet" Men det kan jeg nu alligevel ikke forstille mig ..

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 30-07-06 23:37

AhHaIC - Jaaa det prøvede jeg og nu har jeg fået pillet så meget ved det at mine billeder forsvandt . UPS ! .. Men stadig godt at vide hvordan man gør til en anden gang jo, så det samme ikke sker igen .. =)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-07-06 23:53

Ak ja!
Kommandoerne FORMAT og DELETE skal bruges med omtanke!
Men man må da håbe at du finder billederne igen!