/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Skan Erro Safe
Fra : lillian
Vist : 1437 gange
200 point
Dato : 29-07-06 08:21

Hej
Er der nogen som har kendskab til Skan programet Erro Safe
hilsen
Lillian

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-07-06 08:49

ja

Error safe er en af de mest udbredet Spyware. Den ligger 1000000 spyware ind på din pcer ved en scan. Hvis du har sagt ja til den , så skriv igen. Da din pcer står over for en størrer rensning.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-07-06 08:54

Error safe finder mange False positives, dvs den bilder dig ind at den finder meget skidt.

Hvis du skriver Error safe i Google, så vil du blive overrasket over hvor mange der har problemer med den.

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 29-07-06 09:07

Mange tak for svar
De har scanet min pc men de skriver at der er så mange fejl på min pc
Håber at jeg kan få den renset
Lillian

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 200 point
Dato : 29-07-06 09:29

Det vil sige at du har kørt den???

Så er det bedste du kan gøre at følge dette link

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

rul ned på den side, find Ewido, installer og opdater den og kør den

Derefter Superantispyware, samme fremgangsmåde, tag den der er gratis altid

bagefter kør Adaware fra samme side.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-07-06 09:37

og skal den være helt ren, så følg denne

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

og lig loggen her ind

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 29-07-06 13:01

Error Safe skrev til mig da jeg havde installeret deres program Error Safe, at jeg skulle afinstaller mine antivirusprogrammer. Error Safe havde også bildt mig ind at de havde fundet så og så mange fejl og dermed hvis jeg ikke fik fjernet disse fejl ville de skade min computer. Jeg var glad for, at jeg dengang og nu har sikkerhedsprogrammet F-Secure Internet Securety med antivirusprogram m.m.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 29-07-06 13:24

Du kan godt få den renset ud uden at skulle betale. Spybot search and destroy fjerner den og så er programmet gratis. Jeg har selv brugt programmet til at fjerne error safe. Brug dette link til at hente programmet eller læs deres side, der også er på dansk. http://www.safer-networking.org/dk/mirrors/index.html

God fornøjelse

Martin

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 29-07-06 14:06

Jeg har ikke mærket til Error Safe i meget lang tid.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-07-06 15:59

xircom nu er de programmer jeg nævnte også gratis, og spybot er IKKE nok til at fjerne alt det snavs Error safe ligger ind.

Jeg håber at Lillian vender tilbage med en log, så vi kan få hendes pcer helt renset.

Godkendelse af svar
Fra : lillian

Dato : 29-07-06 19:45

Tak for svaret troldenesdhb.
og alle som har svaret mig
mange tak
lillian