/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Problemer PMX
Fra : MorbidAngel78
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 28-07-06 16:30

Hej Alle

Min scooter kørte skidefint i går eftermiddags/aften, men her til morgen (efter regn om natten) kører den af h til, den har ok bundtræk, men efter de 40 går den meget langt ned i omdrejninger og trækker usædvanligt dårligt op til de 70. Det samme gør sig gældende hvis jeg kører 50 - slipper gassen og gasser op igen, så sker der praktisk talt ingenting før det evt. begynder at gå ned af bakke eller lign.

Har ikke lavet noget på den igår, så jeg kan ikke rigtigt forstå det, da den som sagt kørte fejlfrit igår..

Har i sidste uge skifter ruller til en smule større, men det burde vel ikke først kunne mærkes nu!!!

VH

Morbid Angel

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 28-07-06 17:18

Du skal have lettere ruller i.
Hvis de orginale er 7 gram, må du ALDRIG sætte tungere i.
Prøv med 6 grams
VH Palle Hansen
NB: Problemet opstår hvis de er for tunge, så vil der gå lidt før de er slidt til, og så opfører knallerten sådan som du skriver.

Kommentar
Fra : MorbidAngel78

Dato : 28-07-06 17:48

ok.....mange tak for hjælpen......

Godkendelse af svar
Fra : MorbidAngel78

Dato : 28-07-06 17:49

Tak for svaret pallebhansen.