/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til scarlets
Fra : o.v.n.
Vist : 975 gange
200 point
Dato : 27-07-06 00:02

Hej scarlets, velkommen til det tossede forum, hvor man kan få svar på alt mulig, her kan du vente hvad som helst, men vi er som regel søde og flinke jeg var lidt hård i bedømmelsen af dit tip, og vil gerne rette op her, du kan få nogle gode fede ferie point, de kan ikke bruges til noget som helst

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-06 00:20

Yahhhhh..........Vi er altid søde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-06 00:31

Ja! Temperaturen kan hurtigt stige ovn!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-06 00:36

Hvad snakker du om tedd? her sidder jeg med en dejlig kølende PC, ikke mindst fordi du hjalp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-06 00:47

Jamen det var skam det jeg tænkte på!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 11:03

Welcome miss/mrs/mr. scarlets

And now - the show can begin ta daahhh...

Moster Hanne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-06 12:03

Haijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Moster

Og alle i andre

Nyder i vejret....med denne herlige OVNtemperatur?
min personlige er ca. 37 grader.....................................og det er endda i skyggen.

SommerSummarum herfra
TOM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-06 12:20

i hele ferien, det kan jeg ikke huske er sket før, og ja jeg nyder det men ferien er slut, på mandag går det løs igen, uden pause intil juleferien

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 12:49

Haiiiiii yearhouse - medborger i Danmarks mindste storby...

Sødde o.v.n., jeg har da ondt af dig , men jeg er én af dem, der aldrig får ferie eller feriepenge

Accepteret svar
Fra : scarlets

Modtaget 200 point
Dato : 27-07-06 16:15

Jamen tak for de rare ord og små smil !
vil vælte ud i solen og havet medbringende en halv flaske frossent vand, som jeg supplerer ved den fjerneste vandpost. Det er så af flere grunde :
Vandet bliver lige tilpas med det samme.
Jeg har glemt at købe hvidvin.
Hvis jeg havde, ville den være lunken.
Man skal ikke drikke, mens solen står på himlen.
Hundene er kun til vand.
Pæne piger pimper ikke offentligt.
Slet ikke her ude på landet.
Det er kedeligt at drikke alene og i øvrigt ikke noget godt tegn.

Tju tju

Og hvordan går man så ind og finder de andres nye indlæg til bedømmelse ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 17:01

Aha! En pige - så er vi een mere på vores hold

Tips bedømmes af de fem første, der "rammer" lige på det tidspunkt, tippet er afsendt.

Med andre ord - du skal sidde og glo på KANDU hele døgnet for at nå dem allesammen.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-06 17:31

MOSTER:
Med de friske fyre der er hér, er det da heller ikke et problem?...vel...vel...vel...
Måske er jeg ikke køn....men jeg er dælme rar

Kend mig ikke for pengenes skyld....og forresten SCARLETS:
Nu hvor du er igang med en bog....kan du så ikke lave en Tegnebog til OnkelTom hér????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-06 18:26

Hej til alle, og tak for indlæggene lader spørgsmålet stå lidt endnu, så den er flere der kan blane sig i koret dit tip var udmærket scarlets, du skulle kun have understreget det med det temperede vand jeg vil ud at klippe hækken, nu er temperaturen nået ned, så jeg holde til at arbejde igen

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-06 00:53

Tak for svaret scarlets. Held og lykke med din Kandu færden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 01:44

Yesrhouse (Århus) ... Fedt nick! ..Hvorfor mon jeg ikke har bemærket dig før *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 01:46

Ups, jeg er en stavespasser, men jeg er undskyldt. Har været vågen i 1½ døgn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 01:51

Slutter lige af med at fortælle, at min ferie først slutter den. 15 August. Jeg håber virkelig jeg kan irritere nogen med denne melding

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 04-08-06 20:35

Mange tak alle sammen !
Er helt mast i låget efter en uge, som har givet mig ny personlig indsigt - sådan noget kræver al ens energi.
Store varme hilsner til alle i søde, dejlige, skønen folk !