/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
lave billeder og musik på dvd
Fra : nmsermus
Vist : 3042 gange
50 point
Dato : 25-07-06 11:26

hej er der nogle
der kender til et godt pogram hvor jeg kan lave billede film med
og ligge musik ned på også og det gør ikke noget hvis det nu var et gratis pogram ggg

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-07-06 12:13
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-06 13:43

Mangler du et godt gratis brænder program så er CDBurnerXP pro lige noget for dig, vil du brænde en billed CD eller mp3 CD, så vælg data cd, vil du brænde en lyd CD der kan spilles på dit anlæg, så vælg audio cd, vil du både have billeder og musik ? (spørgsmålet kan godt forstås sådan) er der en mulighed med MovieMaker, som du allerede har med Windows, eller er Nero 7 et godt bud, men den er ikke gratis .Her kan du læse om og hente CDBurner XP pro: http://www.cdburnerxp.se/features.php henter du den og mangler hjælp til at komme igang, så spørg igen, det er et program jeg bruger rigtig meget

Kommentar
Fra : nmsermus

Dato : 25-07-06 15:16

tak for hjælpen

Kommentar
Fra : HoppeLarsen

Dato : 20-08-06 15:56

Du kan bruge et program der hedder Mediator.