/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
newbie claner
Fra : klingaa
Vist : 359 gange
40 point
Dato : 24-07-06 07:30

find så mange forskelllige newbie claner som muligst

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-07-06 09:46
Kommentar
Fra : xlsker

Dato : 24-07-06 10:42

newbie claner i CS eller hvad?

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 24-07-06 11:12

cs

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 24-07-06 12:57

du kan da få fat i min egen clan ;)? www.deathisyourfaith.dk er vores hjemmeside, hvad skal du ellers med de der claner?

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 25-07-06 21:23

har i en server?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-07-06 21:30

Citat
find så mange forskelllige newbie claner som muligst

Jeg kan heller ikke læse,,,
men et svar var at foretrække........

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 25-07-06 22:34

her er spørgsmålet igen.. find så mange cs newbie claner.. som i kan.. forstået?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 26-07-06 02:11

find dem, og gør?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-07-06 03:19

<server---------------
hvad er det,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 26-07-06 09:36

finde deres hjemmesider.. og skriv dem til mig.. men ME.Alexsander beskriv din clan og har i selv en server?

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 26-07-06 09:37

en server er der hvor der spilles baner i cs

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 26-07-06 10:24

Klingaa, vi har lige haft server. En tumpe kom ind på vores teamspeak server og spurgte om nogen ville bytte en CS account for en CS server. Vi svarede ham ja og gav ham en account og vi fik en CW server. Derefter har han lige ødelagt sin nye account og beskylder os for at have roddet ved det. Det svære er bare ved det, den fyr som "ofrede" sin account, var lige ikke kommet hjem fra ferie da han brokkede sig, han kom først hjem senere den samme dag :P Så nu har tumpen ødelagt en account, og taget serveren tilbage... godt han blev bannet fra Teamspeaken, for han var sq da for dum...

Vi spiller ofte PCW'er, gerne et par gange om dagen, dog med undtagelser :). Vi har hjemmeside som jeg selv sponsorere, www.deathisyourfaith.dk hvor det kun er mig og clan leaderen der har adgang. Vi er omkring en 8 medlemmer hvis vi fraregner inaktive members.

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 26-07-06 11:47

okay... hvornår spiller i om dagen?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 27-07-06 23:37

altså, her i ferien, hele dagen... Men lige nu er CL og andet member til noget badminton kursus i KBH, så vi spiller bare FFA lige for øjeblikket. PS: Vi har fået serveren igen, ham der troede vi havde rodet ved accountet har tilstået han ikke kunne husket passet, før nu..

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 28-07-06 09:38

okay... hvad er FFA og hvad kaldes serveren?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 28-07-06 13:52

FFA = Free For All
og serveren har jo password på som skiftes ofte, og navnet på serveren er ikke skiftet endnu, så lige nu hedder den The Forgotten Gamers [#TFG]

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 28-07-06 14:44

hvad er IP-adressen?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 28-07-06 18:48

men hvorfor da :s? der er password på så du kan ikke komme ind.

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 28-07-06 20:25

NÅR.. OKAY.. men hvordan blir man medlem?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 28-07-06 20:38

tjaaah du kommer på try, men vi rekruttere ikke lige nu.

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 28-07-06 20:51

og hvad mener du med det?