/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Flashkort til Canon PowerShot
Fra : Trans4M
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 22-07-06 16:05

Hej.
Jeg har lige købt et Canon PowerShot S3 IS.
Der står på Canon's hjemmeside at de kan tage Secure Digital (SD) kort og MultiMediaCard (MMC).
Men der findes også de der Extreme og Extreme II kort,som er hurtigere end "standard" kortene.
Kan mit kamera bruge nogle af dem......?
Og hvad for nogle kort er bedst.......er det SD eller MMC.....?

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-06 17:05

Min forhandler anbefaler SD (Secure digital) Ultra II på et eller to GB (gigabyte) til et Canon S3IS.

Jeg var slet ikke klar over, at de skulle kunne bruge MMC, så er det ændret fra et S2IS, for det kan den ikke, selv om den er så godt som magen til.

mvh dova

Kommentar
Fra : Trans4M

Dato : 22-07-06 19:42

Jeg skulle bare lige vide hvad for nogle kort-typer det kunne bruge.
Det fremgår nemlig ikke af hjemmesiden,om det kunne bruge de hurtigere kort.
Jeg har også hørt at SD skulle være at foretrække frem for MMC.

Tak for svaret.

Godkendelse af svar
Fra : Trans4M

Dato : 22-07-06 19:43

Tak for svaret dova.