/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Udbetaling af check
Fra : Peaches
Vist : 1306 gange
20 point
Dato : 20-12-02 12:33

Kan man få udbetalt en check i weekenden?? Og hvis ja, hvor?

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 30 point
Dato : 20-12-02 12:40

Hej med dig ...

Det kommer nok lidt an på hvor du bor
jeg er fra "landet" og her kan jeg få check udbetalt på tanken ... men er du fra en større by kan det nok knibe lidt ( det er jo fordelen ved små byer hvor alle kender hinanden )
- men hvor stor er checken ?
er den på ret meget over 500 kr. bliver det svært at finde et sted.
- det har osse lidt at sige HVEM checken er fra....

Kan du ikke nå i pengeinstitut inden ( det kan du jo nok ikke siden du spørger her ) ??

alt i alt handler det så om at det er de handlende selv der skal "godkende" checken og det tror jeg du får problemer med - håber nogen herinde har et godt råd til dig - mit råd er : forsøg da at få den indkasseret idag

Glædelig Jul Fnollerpige

Kommentar
Fra : Peaches

Dato : 20-12-02 12:46

Checken er på 1800,- og den kommer med posten imorgen (skulle ha været med posten idag!!) Og det er en gammel penions opsparing som automatisk er blevet udbetalt til mig da jeg ikke har brugt den i 12 mdr. Hvis der er nogen der ved hvor og hvordan jeg kan få den udbetalt, så kunne det være kanon! Jeg bor i kbh´s området. Vil jo helst have den udbetalt hér i weekenden.

Godkendelse af svar
Fra : Peaches

Dato : 20-12-02 12:51

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-02 12:52

Hvor bliver den sendt fra ? ( måske det osse er derinde i KBH )
Tænker har du måske mulighed for at afhente den selv .....naaah det er jo nok for sent nu, de har vel sendt den allerede....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-02 12:54

Jammen ingen årsag - nu har du godtnok ikke svaret ( endnu *S* ) på hvor afsenderen er - du kunne måske forudsat det er i KBH afhente pengene kontant og så få dem til at annullere en EVT. allerede sendt check ..... og appellere lidt til deres Juleånd *S*

Kommentar
Fra : Peaches

Dato : 20-12-02 13:00

Fnollerpige:

Jeg har ringet og det kunne ikke lad sig gøre - de var SLET IKKE i julehumør Så jeg må forbi posthuset imorgen og prøve ad....... Men tak for dit svar. Jeg fik også et svar fra en anden og der står "Afvist svar" øverst.....hmm, det er første gang jeg er her - kan ik helt hitte ud af det hér! *smiler*

Glææææædelig jul til jer alle.....

Peaches

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-02 13:09

Peaches - lige ganske kort - det går ud på at man kan svare med enten KOMMENTAR eller SVAR - det er så op til díg at acceptere det svar du bedst kan bruge - når nogen bruger KOMMENTAR i modsætning til SVAR lader de det være helt op til spørgeren selv at bestemme - det at bruge SVAR gør nemlig mange gange at en NY BRUGER der ikke kender reglerne måske uden de helt er klar over det forærer pointene til vedkommende.

mere om det her :
http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

i dette indlæg betyder det at du har givet mig dine 20 point *S

Kommentar
Fra : Peaches

Dato : 20-12-02 13:16

Øøøh, ok! *G* Jeg lære det nok hen af vejen! Men tak for hjælpen ihvertfald!

Peaches.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 15:15

> Kan man få udbetalt en check i weekenden?? Og hvis ja, hvor?
>
Jeg har ingen problemer, så længe det er en butik hvor jeg er kendt, og det
er inden for rimelighedens grænser, 10.000 - 15.000kr.

Tommy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 17:17

Peaches wrote:
>
> Kan man få udbetalt en check i weekenden?? Og hvis ja, hvor?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hvis din henvendelse var sket personligt, ville du have fået et
svar,
men vi er vist en del, det ikke vil bidrage til kandu's database.
Og vi kan jo her heldigvis selv vælge,
da selvpromoveringen er tydelig..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 19:53

"Peaches" <Peaches.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:BdDM9.7816$Hl6.962548@news010.worldonline.dk...
> Kan man få udbetalt en check i weekenden?? Og hvis ja, hvor?
>
Dit spm har været oppe gang på gang og altid er der banker åbne i lufthavne
(Kastrup,Billund)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 23:09

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNPost1.tele.dk> wrote in message
news:3E03426B.FF9226B8@FJERNPost1.tele.dk...
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Hvis din henvendelse var sket personligt, ville du have fået et
> svar,
> men vi er vist en del, det ikke vil bidrage til kandu's database.
> Og vi kan jo her heldigvis selv vælge,
> da selvpromoveringen er tydelig..

Gad vide hvad du egentligt snakker om - eller ved du det egentligt selv?

Hvad er der nu i vejen med at skrive indlæg fra kandu? Jeg mener det kunne
jo være at man sad på en arbejdsplads uden Usenet adgang?

Mvh
Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 01:27

Michael Andreasen skrev:

>Hvad er der nu i vejen med at skrive indlæg fra kandu? Jeg mener det kunne
>jo være at man sad på en arbejdsplads uden Usenet adgang?

Hvad er der galt med at bruge Google Groups?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 15:52

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:f9d70vkc9cjg77cn77sfcsrtu5cf9c5mgf@news.tele.dk...
> >Hvad er der nu i vejen med at skrive indlæg fra kandu? Jeg mener det
kunne
> >jo være at man sad på en arbejdsplads uden Usenet adgang?
>
> Hvad er der galt med at bruge Google Groups?
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Det er der såmend ikke noget galt i.. Hvad er der galt i at bruger
www.etellerandet.dk som wrapper til usenet?

Mvh
Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 16:42

Michael Andreasen wrote:

> Det er der såmend ikke noget galt i.. Hvad er der galt i at bruger
> www.etellerandet.dk som wrapper til usenet?

Kun, at der kan være begrænsninger i hvem der vil svare,
så vælg selv..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 19:59

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNPost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3E03426B.FF9226B8@FJERNPost1.tele.dk...
> Peaches wrote:
> >
> Hvis din henvendelse var sket personligt, ville du have fået et
> svar,

Hvad mener du med "personligt" ??
Til din emailadr. ?

> men vi er vist en del, det ikke vil bidrage til kandu's database.

Nå...tak for kaffe...

Hvem er "vi" ??
Og hvor mange er I ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 20:06

Jesper wrote:
> "Erik G. Christensen" <egc@FJERNPost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nå...tak for kaffe...

Tak selv, du er alene årsag til, at jeg ikke gider bruge min

tid på et begrænset site,
så selv årsag...

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 01:13

"Erik G. Christensen" <egc@Post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3E04BB7F.EDEF7D1A@Post1.tele.dk...
> Jesper wrote:
> > "Erik G. Christensen" <egc@FJERNPost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Nå...tak for kaffe...
>
> Tak selv, du er alene årsag til, at jeg ikke gider bruge min
>
> tid på et begrænset site, > så selv årsag...
>

øh ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 02:15

Michael Andreasen skrev:

>Det er der såmend ikke noget galt i.. Hvad er der galt i at bruger
>www.etellerandet.dk som wrapper til usenet?

Problemet med Kandu er, at det ikke kun er en 'newsklient', men noget
point-tamtam, hvor brugere 'kæmper' om at få flest points - og hvor
svar koster points osv - det er LANGT fra idéen med usenet.

Desuden er det efter min mening ikke tydeligt, at indlæg også bliver
postet på usenet, og mange indlæg havner i de forkerte grupper, fordi
Kandu-brugerne ikke ved, at deres indlæg havner uden for
markedsgrupperne.

Kandu er noget bavl!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 03:49

Lasse Hedegaard wrote:

Tak for beskrivelse,
gider ikke selv mere..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 20:42

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:3a4a0vk07kii4eq4sd90dkg9qqcg51s1su@news.tele.dk...
> Michael Andreasen skrev:
>
> Desuden er det efter min mening ikke tydeligt, at indlæg også bliver
> postet på usenet, og mange indlæg havner i de forkerte grupper, fordi
> Kandu-brugerne ikke ved, at deres indlæg havner uden for
> markedsgrupperne.

Hvad så med de indlæg der havner i de rigtige grupper, skal
de så heller ikke besvares efter din mening ?

Hvad var der galt med Peaches indlæg ?

Kommentar
Fra : Peaches

Dato : 22-12-02 23:48

Utroligt hvad "folk" kan få ud af ET enkelt spørgsmål...... hmmm.....

Nå, men god jul.....Må jeg skrive det!!?? *G*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-12-02 09:17

"Erik G. Christensen" <egc@Post1.tele.dk> wrote in message
news:3E05282B.BFE78044@Post1.tele.dk...
> Lasse Hedegaard wrote:
>
> Tak for beskrivelse,
> gider ikke selv mere..

Sikke dog en gang gevaldigt pjat. Jeg kender flere der benytter kandu og er
glad for det. Selv kunne jeg ikke drømme om at røre det med en iltang, men
jeg mener dog der skal være plads til alle - hvis folk fortrækker kandu
fremfor en newsreader skal de da have lov til det.

Hvis kandu har mange brugere er det sikkert fordi det er et udemærket
websted. Og efter min mening så er internettet et sted hvor der skal være
plads til alle. Mangfoldigheden længe leve.

I de mange (7-8 år vel) jeg har været på nettet har jeg set typer af
forskellige sure opstød. Dette her må dog klacificeres som et af de mest
ligegyldige.

Mvh
Michael Andreasen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-12-02 09:19

"Jesper" <no@mail.com> wrote in message
news:3e05036c$0$222$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > > "Erik G. Christensen" <egc@FJERNPost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >
> > > Nå...tak for kaffe...
> >
> > Tak selv, du er alene årsag til, at jeg ikke gider bruge min
> >
> > tid på et begrænset site, > så selv årsag...
> >
> øh ?

Der er vist nogen der ikke helt har fået morgenkaffen & smøgen endnu

Mvh
Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-02 19:37

Michael Andreasen wrote:

> I de mange (7-8 år vel) jeg har været på nettet har jeg set typer af
> forskellige sure opstød. Dette her må dog klacificeres som et af de mest
> ligegyldige.

Tja, og du har stadig svært ved at acceptere, at andre har en anden mening
end dig,

og da er din erfaring vist mest til støtte for din egen overbevisning,
jeg er noget gml, og dermed nok mere hærdet

Men find bedre argumenter.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-03 16:07

"Erik G. Christensen" <egc@Post1.tele.dk> wrote in message
news:3E109231.EB6B138@Post1.tele.dk...
> og da er din erfaring vist mest til støtte for din egen overbevisning,
> jeg er noget gml, og dermed nok mere hærdet
>
> Men find bedre argumenter.

Kan du høre andet end det du selv tænker? Bedre argumenter? Det er dig der
kommer med sure opstød over nogen benytter kandu som mange synes er fin

Hvis du ikke vil svare på disse indlæg, så ok.. men hvorfor belemre os andre
med det? - og hvis du gør må du finde dig i at høre vores kommentarer.

> jeg er noget gml,

Derfor behøver man ikke være gammeldags

Mvh
Michael