/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
dropdown dynamisk default??
Fra : snuggi88
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 20-07-06 10:42

Jeg har en dropdownmenu hvor alle lande i hele verden er, og så ville jeg gerne have det sådan at der var en dynamisk default ud fra en variabel..?? forstår ellers skriv...

på forhånd tak..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-07-06 12:25

Det hedder Forstå eller skriv. Det er ellers en nedgørende sætning, syntes jeg !

Det må være dig der skal skrive, så det forstås.
Og ikke mig der skal stille spørgsmål for at forstå eller ... ?

dropdownmenu'er er der jo alverdens afskygninger af.

Er det du søger , et script der giver en ide om hvorfra i verden at brugeren kommer ?

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : snuggi88

Dato : 21-07-06 14:03

ved du hvad jeg ønsker sku egenlig ikke rigtig din hjælp med det du skriver. det er da noget mærkeligt noget. jeg er kommet til at undlade nogle ord ved en fejl og så skal du lige kommentere det, du laver måske aldrig fejl. Det ligemeget med spøresmålet, har fået hjælp af en kolega.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 14:14

men så er du jo spild af tid.
Det er jo ikke en gættekonkurence.

Kommentar
Fra : snuggi88

Dato : 21-07-06 14:20

Nej men forstod du det ikke måske..:???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 14:51

nej, og jeg sidder med så meget andet,
Måske jeg også formulerede det forkert, men det var ikke negativt ment.
det er ikke nemt at hjælpe når man ikke kender folks evner,
du sætter det under php.
dit spørgsmål er ganske kort, og giver ikke meget ledetråd.
Hvis du uddyber noget mere, vil det være nemmere.
Måske kan det hjælpe dig på vej ved et kik på.
http://www.dnsstuff.com/

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-07-06 20:59

Time out !

Annuller spørgsmålet
Fra : snuggi88

Dato : 23-07-06 21:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål