/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tysk tunsæt, hjælp mig.
Fra : Puch1
Vist : 1990 gange
50 point
Dato : 18-07-06 21:58

Hej, jeg har lige læst et gammelt indlæg hvor der en der skriver at der ligger en forretning over grænsen ved padborg hos noget der hedder moparts, og da jeg kigger lidt på tynsæt syns jeg det lød spændene med en forretning der sælger det i en butik, MEN, har de en hjemmeside, da det vil være langt at køre hvis de nu ik har noget.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 35 point
Dato : 18-07-06 22:04

Der ligger da flere ved gænsen, bl.a. polini experten/hovedforhandler:
http://www.motoline-racing.com/rammeside/index.htm
100 m derfra ligger http://www.west-import.dk/ Som flyttede der ned fra Horsens.
Du kan gå ind og se hvad de har i begge butikker, jeg har været begge steder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-07-06 22:10

Og så luk nogle af din andre åbne spørgsmål, eller skriv mere.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Puch1

Dato : 19-07-06 11:26

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 19-07-06 11:36

Til Pallebhansen: Hvordan lukker jeg mine spørsmål

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-07-06 14:02

Som du har gjort her.
Klik på "vis dine indlæg" oppe til højre.
Åben først en af dem.
Klik på accepter ud for det svar du syntes er bedst.
Giv så point(stjerner) Men hvis du kun giver 2 stjerner, så er der nok ikke mange der hjælper mere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 19-07-06 16:39

Tak for hjælpen pallebhansen :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-07-06 17:46

Selv tak
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-06-07 23:18

Du skal tænke på at hvis du kun giver 2 stjerner, så får jeg ikke dine point, men du mister altid de point du har udlovet.
Normalt hjælper jeg ikke dem, der giver mig under 4 stjerner, men alligevel gør jeg dog undtagelser.
VH Palle Hansen