/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mosquito
Fra : permaler
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 17-07-06 20:00

har hørt et nummer i radioen idag.
frisk sommerhits.
det var noget med en mosquito.
er der nogen der ved hvem der har lavet det????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-07-06 20:17

Kan du huske på hvilken kanal du har hørt nummeret? p3 har playlister

DJ Alligtor har lavet et nummer der hedder mosquito, men det er der nu også ret mange andre der har, kan jeg se

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./allsearch/search.htm

Kommentar
Fra : permaler

Dato : 17-07-06 20:27

det var på en lokalradio uden playliste. og det er ikke den med dj. aligator. (er jeg næsten sikker på)
den sluttede med at mosquito'en blev klasket og de sang FINITO

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-07-06 09:03

Den er i tidernes morgen udgivet på en single plade på dansk, men jeg kan ikke huske med hvem. Den ligger blandt mine mange gamle plader.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-07-06 09:14

Hej igen.
Jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren. Jeg troede det var den der hedder "BORRIQUITO" med Peret .
På den bliver der ligesom klappet en del, som baggrundsrytme.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : permaler

Dato : 18-07-06 16:14

oki. på denne her er der lyden af en myg der flyver rundt...

Kommentar
Fra : Tommonut

Dato : 23-07-06 14:08

Det er garanteret med gruppen "Loco Loco" og nummeret hedder Mosquito!

Kommentar
Fra : permaler

Dato : 23-07-06 16:25

ok. nogen ide' om hvor man kan downloade det???

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-07-06 01:18

Det er i hvert fald helt sikkert Loco Loco, du tænker på. Nummeret kan høres på gruppens hjemmeside (http://www.loco-loco.net) og kan f.eks. downloades via dette link:

http://www.musicload.de/item.ml?releaseid=1258129_2