/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
titel på sangen
Fra : starshine
Vist : 374 gange
118 point
Dato : 17-07-06 16:03

det er et gammelt smashing pumpkins nummer, hvor der bliver sunget om en pige gloria i omkvædet. det er et almindelig rock nummer. det er blevet brugt i en tv reklame for ikke så længe siden. Håber nogen kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-07-06 17:12

Gruppens tekster ligger lige hér http://smashing-pumpkins.lyrics-songs.com/

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 17-07-06 17:18

Er du sikker på at det er Gloria de synger? Det kan ikke være 'Starla' eller 'Sheila'?

I hvert fald indgår ordet/navnet Gloria ikke i nogen af disse tekster:
http://www.lyricsondemand.com/s/smashingpumpkinslyrics/

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 17-07-06 18:08

Måske tænker du på U2? De har i hvert fald lavet nummer der hedder "Gloria".

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 17-07-06 23:53

Der har Them også

Kommentar
Fra : dkkristian

Dato : 01-02-07 20:13

Smashing pumpkins har ikke lavet nogle sang der hedder Gloria, eller indeholder ordet gloria, men. Jeg mener at de har inspillet en sang der hedder Untitled, og den var med i en reklame på et tidspunkt.