/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan ikke oprette en "valid won id"
Fra : Merrald
Vist : 355 gange
50 point
Dato : 19-12-02 21:52

Jeg har lige købt Half-life og opdateret det til hl1110, samt Counter-strike1.5

Problemet er bare at jeg ikke kan joine nogen som helst server, da den ikke vil godtage det og siger Could not uptain won authentification..... hvad skal jeg gøre???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-12-02 22:40

> Jeg har lige købt Half-life og opdateret det til hl1110, samt
> Counter-strike1.5
>
> Problemet er bare at jeg ikke kan joine nogen som helst server, da den
> ikke vil godtage det og siger Could not uptain won authentification.....
> hvad skal jeg gøre???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Skriv en email til Sierra (eller Valve), der er nok en padde der lige har
kigget i manualen i Bilka (eller der hvor du har købt det) og skrevet koden
ned så du ikke kan komme på.

-Ronnie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 00:42

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3e023c9d$0$47070$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Jeg har lige købt Half-life og opdateret det til hl1110, samt
> > Counter-strike1.5
> >
> > Problemet er bare at jeg ikke kan joine nogen som helst server, da den
> > ikke vil godtage det og siger Could not uptain won authentification.....
> > hvad skal jeg gøre???
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Skriv en email til Sierra (eller Valve), der er nok en padde der lige har
> kigget i manualen i Bilka (eller der hvor du har købt det) og skrevet
koden
> ned så du ikke kan komme på.

Plejer den ikke at skrive "CD-key already in use" eller noget der ligner,
hvis det ikke er en unik kode??
Kan du være kommet til at rette i CD-Key'en i reg.databasen?

Synes mere problemet lyder som om, at WON-ID serveren er nede, eller at det
er den, som du har probelmer med at kommunikere med. Mener ikke at serveren
har været nede i aften...??

Bedste mulighed er at kontakte Valve, og høre om problemet, og hvis det er
din CD-key, som er blevet "stjålet", sender de dig en ny og lukker den anden
(Har jeg hørt).

Jackie

>
> -Ronnie
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 11:38

Den er vist god nok, det gør de gerne. Men du skal sende bevis for købet (de
skal vist nok have CD coveret over) og så koster det ~$10. Det kan næsten
bedre betale sig bare at købe et nyt spil. Den kan jo fås til en hund og så
får du det med det samme istedet for at skulle vente et par uger eller hvor
lang tid de nu er om det.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Jackie <jackieloa@hotmail.com> wrote in message
news:attlc0$1840$1@news.cybercity.dk...
>
> Bedste mulighed er at kontakte Valve, og høre om problemet, og hvis det er
> din CD-key, som er blevet "stjålet", sender de dig en ny og lukker den
anden
> (Har jeg hørt).
>
> Jackie
>
> >
> > -Ronnie
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 13:48

> Den er vist god nok, det gør de gerne. Men du skal sende bevis for købet
(de
> skal vist nok have CD coveret over) og så koster det ~$10. Det kan næsten
> bedre betale sig bare at købe et nyt spil. Den kan jo fås til en hund og

> får du det med det samme istedet for at skulle vente et par uger eller
hvor
> lang tid de nu er om det.

Tja men så er det jo bare lidt sur røv hvis det samme sker en gang til ;)

-Ronnie

> Devast8or
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)
>
> Jackie <jackieloa@hotmail.com> wrote in message
> news:attlc0$1840$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Bedste mulighed er at kontakte Valve, og høre om problemet, og hvis det
er
> > din CD-key, som er blevet "stjålet", sender de dig en ny og lukker den
> anden
> > (Har jeg hørt).
> >
> > Jackie
> >
> > >
> > > -Ronnie
> > >
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 23:30

> Problemet er bare at jeg ikke kan joine nogen som helst server, da den
> ikke vil godtage det og siger Could not uptain won authentification.....
> hvad skal jeg gøre???

Jeg har os haft lidt props her de sidste par aftner.... men prøv et par
gange, jeg kom på efter nogle forsøg...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-12-02 00:51

byt det nede ved forhandleren