/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fart begrænser, hjælp!!!
Fra : Zwekja
Vist : 607 gange
400 point
Dato : 16-07-06 01:05

Hejsa alle knallertvidene mennesker :P
jeg står i den situation at jeg har pillet skiven i min scooter (pgo hot50) og har købt en fart begrænser fra thansen, sender lige link: http://www.thansen.dk/product.asp?c=725738522&n=1387751333&pn=1387751338

den har jeg så fået monteret på min scooter, og her kommer mit problem så ...
jeg kan ikke finde ud af at justere den til 30 km/t .. har fundet nogle steder hvor den begrænser til 15 km/t, men er der en der ved hvordan den præcist skal stå for at begrænse til 30-40 km/t ?

På forhånd rigtig mange gane tak,
Zwekja!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 410 point
Dato : 16-07-06 01:45

Nej, det er ikke til at sige nøjagtig hvor den skal stå, det skal du prøve dig frem til.
Stil den på støttefod, med forhjulet mod en væg for en sikkerheds skyld.
Start motoren.
Du aktiver den med vippekontakten.
Vrider gashåndteget i bund, og justerer den til de motoromdrejninger du tror svarer til 30-40
Du finder jo så ud af hvad der er hurtigere og langsommere indstillinger.
Så kører du en tur, og holder stille for at justere et eller to trin op eller ned.
Når kontakten vippes tilbage, skal den jo igen kunne køre fuld power.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 16-07-06 01:49

javel ja, men hvilken en af de to skruer er det, jeg skal skrue på ?

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 16-07-06 08:38

hej
prøv at spørge på www.billig-scooter.dk De kan svare på stort set alt

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-07-06 08:59

ved det ikke
men det er dejligt at se der stadig er nogle fornuftige mennesker til , og ikke bare de hjernedøde der kun vil have den til at køre så hurtig som muligt med alt muligt ulovligt udstyr

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-07-06 13:39

Det er den hvide knap med de hvide streger udenom, du skal bruge en mønt eller fladskruetrækker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 16-07-06 14:20

sidal26
Hvis svaret på spørgsmålet er "spørg forhandleren eller importøren",så har du ret,men ellers kan de ikke svare på ret meget,herinde synes jeg der er bedre hjælp

Noltus

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 16-07-06 14:23

Supplerende til pallebhansen,den anden er til fin justering

Noltus

Godkendelse af svar
Fra : Zwekja

Dato : 16-07-06 23:45

Tak for svaret pallebhansen.