/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
modelbyg hus
Fra : anette11
Vist : 885 gange
48 point
Dato : 14-07-06 22:51

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til om nogen kender til om man kan købe nogle byggeklodser så man kan lave en 3-D model af et hus man vil bygge.
mvh Anette 11

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 14-07-06 23:27

Jeg ville købe noget flamingo i et byggemarked og så save ud med en lille sav eller lign. Det plejer arkitekter at gøre.
Alternativt lave det i træ som er noget hårdere.

Mvh Thomas

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-07-06 07:28

det kan man godt få , nærmest som en slags puslespil.
Her i københavn http://www.model-hobby.dk

Men du må kontakte dem på 33 14 30 10