/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Knallert spørgsmål
Fra : Needforspeed90
Vist : 522 gange
20 point
Dato : 14-07-06 16:44

Hej ..
Jeg har lige "arvet" en yamaha 4 gear også har jeg sat den i stand for 2800 kroner ind til videre ville det være åndsvagt af mig at fosikre den med en kaskoforsikring.. ???

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 14-07-06 17:31

ja det ville slet ikke svare sig..... kør du bare med ansvarsforsikring......

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-06 19:29

Jeg er enig med Michael. Hvis du endelig VIL forsikre dig, så gør det ved at sætte pengene ind på en opsparingskonto, så kan du hæve dem når du vil og bruge dem til hvad du vil samt få lidt renter. Forsikringspræmien er høj for en knallert og får du ikke brug for forsikringen er pengene tabt.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 15-07-06 14:56

Hvis så sætter batteri og ensretter på den, så kan du sætte en 6Volt alarm på den.
Det er den bedste forsikring som du kan få.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-07-06 14:35

Husk nu at lukke spørgsmålet når du synes du har fået svar nok.

Kommentar
Fra : Needforspeed90

Dato : 30-07-06 09:08

Tak for svar gutter :P hvordan lukker jeg spørgsmål :P

Kommentar
Fra : Needforspeed90

Dato : 30-07-06 09:08

Tak for svar gutter :P hvordan lukker jeg spørgsmål :P

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-06 09:11

Vælg den kommentar du synes er bedst og tryk på Accepter ude til højre i top af kommentaren så giver det sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : Needforspeed90

Dato : 01-08-06 11:09

Tak for svaret arne.jakobsen.