/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ledningsdiagram til vivacity
Fra : noltus55
Vist : 1415 gange
200 point
Dato : 13-07-06 16:04

Hej
Mangler et ledningsdiagram til peugeot vivacity 99,er der nogen der ligger inde med et,eller kender et link,har lidt prbl. med el,så er det rart at have et diagram så man ikke skal følge alle ledninger rundt nå man skal måle

Noltus

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 14-07-06 09:02

Hvad med thansen.dk

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-07-06 11:38

de har det ikke,de haynes generel værkstedshåndbog til scootere,ikke noget mærkespecifikt,det giver ikke meget da alle scootere ikke har samme ledningsføring og farvekoder på ledninger

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 15-07-06 12:23

stadig ingen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-07-06 12:26

www.peugeotscooter.dk

prøv at kontakte dem og hør om ikke de vil hjælpe dig

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-07-06 12:32

http://www.scootergalleri.dk/html/for_forside.asp

eller stil et spørgsmål herinde og hør om der er nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-07-06 14:15

Hos de fleste knallertmekanikere kan man få en kopi.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 15-07-06 18:39

Peugoet DK,har mailet,ingen svar endnu
Scootergalleri.dk prøvet,men ingen brugbare svar
Forhandler,dem jeg har været i kontakt med vil ikke sælge mig den,de ser mig nok som potientel kunde,hvilket jeg ikke er

noltus

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 17-07-06 13:48

kan man lukke et spørgsmål uden at miste sine point hvis man ikke har fået et tilfredstillende svar,eller selv har fundet ud af det

Noltus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-06 14:10

Ja du kan annulere dit spørgsmål, men mister vist nok de udsatte point, men får 5 point igen.
Kandu skriver:
Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

MEN det er ikke populært at anullere spørgsmål, da man ricikerer at ingen vil svare næste gang man får brug for hjælp.
I dit tilfælde ville jeg da skrive hvordan og hvor du fik hjælp?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 17-07-06 17:13

jeg har endnu ikke fundet noget svar,men det er rart at vide

Noltus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-06 17:41
Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 17-07-06 18:11

Mit problem har løst sig,endelig har Peugeot DK svaret og sendt mig et diagram

Noltus

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-07-06 20:02

godt nok, så sejrede tålmodigheden da endelig.

Held og lykke fremover med Peugeoten