/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bemærkning til tip
Fra : Camillasmoster
Vist : 599 gange
10 point
Dato : 13-07-06 12:43

http://www.kandu.dk/Tip14361.aspx

Om fødder til bl.a. pavillon:

Jeg havde ikke taget i betragtning, at min have er en gård, og at det naturligvis skulle nævnes, da man ikke kan banke nogen større pløk ned imellem fliserne - under fliserne er der fyldt op med sten og brokker.

De små pløkker var besværlige nok at få banket ned.

En af naboerne kaldte det "en genial idé" - og det virker derefter.

Moster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-07-06 13:04

Hvis man ved hvor den pavilon skal så hvergang.
Så bor et huld i flisen og sæt en rawlugs ned i hullet.
Nu kan du skrue en krog ned og tøjre teltet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-07-06 16:28

Aha... go' idé!

Og her fik jeg den anden dag at vide, at det var genialt......

Troede, I var lisså imprægnerede...

Moster skuffet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-07-06 16:52

Yes...............det er da også genialt - der findes bare mange genialiteter.
(som tit laves ved alm. held)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-07-06 18:47

Jamen, der er sgu velovervejet - idé udvikling er mit mellemnavn - så deeett...

Annuller spørgsmålet
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-07-06 18:49

I've made my point