/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
spraymaling
Fra : kuurd
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 12-07-06 16:53

hvor køber man den origanale maling til en bil. har farvekoden og vil gerne have en sprayflaske. det er en golf fra 86. men er ww det eneste sted hvor man kan købe det ???

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 12-07-06 17:18

prøv på wv s hjemmeside der er nok størst chance eller hos din lokale wv forhandler

zita

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-06 20:29

Der var for en del år siden farvehandlere som solgte Steel og dupont autolak,
i de rigtige farvekoder..........men jeg kan ikke finde nogen nu.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 12-07-06 23:27

Prøv Biltema, de har en masse autolakker på spraydåse, men om der er farvekoder på kan jeg ikke huske. Men den gamle lak er nok også bleget en del i løbet af årene så jeg tror ikke du kan bruge de farvekoder til noget, for du har vel ikke tænkt dig at male hele bilen med spray, vel!

Kommentar
Fra : jesperYde

Dato : 28-08-06 10:15

Hej kuurd

Jeg har både købt autolak efter kode i Høyer, Mekonomen og hos Bak & Uhrenfeldt til en folkevogn. Men som mokof siger, falmer den gamle lak, så den nye farve ser forkert ud. Bedste match fik jeg hos mekonomen.

Jesper