/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
At sælge noget der er gratis??
Fra : Tobster
Vist : 652 gange
50 point
Dato : 11-07-06 09:03

Fandt denne auktion på QXL:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26653188&catg=1&listingtype=6&listingsort=0

Er det ikke fup, eller er det bare mig? Hvad får man for de penge? Et link?

Er det ikek bare noget som alle kan finde gratis?

Kommentar
Fra : greenfield

Dato : 11-07-06 09:17

Hej.
Jeg tror såmænd ikke at det er ulovligt, men måske umoralsk. De virkelige idioter kan man se listet op nedenunder annoncen.
Mvh. Jørgen

Accepteret svar
Fra : greenfield

Modtaget 60 point
Dato : 11-07-06 09:21

PS. Alle og enhver kan se net-tv. En af mulighederne er her: http://www.wwitv.com/
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 11-07-06 09:37

Hehe, jeg hoppede på den. Men ærligt talt har jeg ikke ondt nogen steder over de kr. 19,- jeg gav for et word dokument med en masse links og gode sider, der er virkelig mange gratis tjenester og hvis jeg selv skulle finde frem til dem ville det tage laang tid.

Jeg har i øvrigt ikke brugt det til noget endnu, andet end lige se om der blev holdt ord, og det gør der. Jeg anede faktisk ikke at der var SÅ meget på nettet i SÅ god en kvalitet.

De 19,- kr. er godt givet ud, hvis ikke man selv gider lede efter WebTv.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-07-06 11:28

IceCap - så kan du jo evt. dele med Tobster og lægge de links her på siden, så Tobster og andre ikke behøver at bruge 19 kr.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-07-06 12:15

Kan godt se hvad du mener... Synes nu også det virker en anelse underligt. Især da det skulle være gratis tv, og det er jo på ingen måde gratis, når man skal lægge de 19,- (selvom det jo ikke er alverden). Hmm... Penge for et link, som man sikkert selv kan finde latterligt let, hvis man da har en idé om hvad man skal lede efter... Tjah... Det kunne jo være man selv skulle begynde at tage penge for at give folk links til alt mulig underligt

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-07-06 12:45

IceCap hvis jeg var dig, så vil jeg lægge de link fra word dokumentet ind under tip, det kan du nok få en del stjerner for, og mange glade kandu'er

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 11-07-06 13:33

Det var også det første jeg tænkte, Dayworker, og det kommer der også. Men det er ikke bare ét link, cjaab, det er mange, også tips til videre udforskning. Men hold øje med tipsene, der kommer nogle af de gode inden alt for længe.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-07-06 14:10

Jamen det vil jeg da glæde mig til så Syntes bare det var en smule fjollet...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-06 17:56

Jeg har også fået den men det var nu en kollega der faldt i fælden og jeg fik et kopi at det.

Det er nu nogle fine links der er med som tidligere nævnt ville have taget rigtig lang tid om at finde

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 08-08-06 08:46

Tak for svaret greenfield.

Nice... Det må jeg da have prøvet...