/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Schnitzel mexicano
Fra : netper
Vist : 846 gange
300 point
Dato : 08-07-06 18:08

Vil høre om der er en her der kunne hjælpe med en oversættelse af denne opskrift.

1 grüne Paprika
4 Schweineschnitzel (à 125 g)
2 EL MAZOLA Keimöl
1 Dose Mais (Abtropfgewicht 140 g)
1 Dose Kidney-Bohnen (Abtropfgewicht 150 g)
1 Dose weiße Bohnen (Abtropfgewicht 250 g)
1 Beutel KNORR Fix für Chili con Carne

Zubereitung:
1. Paprikaschote halbieren, entkernen, waschen und in Streifen schneiden. Schweineschnitzel in heißem Keimöl braten, herausnehmen und warm stellen. Paprikastreifen in die Pfanne geben und 3 - 5 Minuten dünsten.

2. Mais und Bohnen abtropfen lassen und zugeben. 300 ml kaltes Wasser dazugießen, Beutelinhalt Fix für Chili con Carne einrühren und unter Rühren aufkochen. Zugedeckt bei schwacher Hitze 5 Minuten garen. Das Chili-Gemüse zu den Schnitzeln servieren.

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 310 point
Dato : 08-07-06 18:46

1 grøn peberfrugt
4 svineschnitzler (á 125 g)
2 spsk MAZOLA keim betyder kim eller spire og öl er olie
1 dåse majs (tørvægt 140 g)
1 dåse kidneybønner (tørvægt 150 g)
1 dåse hvide bønner (tørvægt 250 g)
1 pose KNORR FIX til chili con carne

Tilberedning:
1: Halver peberfrugtbælgen, fjern kernerne, vask og skær i strimler. Steg skinkeschnitxlerne i hed (keim)olie, fjern dem og stil varmt. Kom peberfrugtstrimlerne på panden og damp 3-5 minutter.

2: Lad majs og bønner dryppe af og tilsæt 300 ml koldt vand, rør poseindholdet fra FIX til chili con carne i og rør mens det gives et opkog. Lad det småkoge 5 minutter under låg ved svag varme. Server chili-grønsagerne og scnitzlerne.

Mvh Sonja

Kommentar
Fra : netper

Dato : 11-07-06 20:43

Tak for hjælpen Sonja

Per

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 11-07-06 20:43

Tak for svaret SonjaAS.

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 11-07-06 20:49

Velbekomme

Mvh Sonja