/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Mussegift
Fra : Snuppiline
Vist : 1057 gange
20 point
Dato : 08-07-06 15:36

Hej .
Mine forældres hund har slugt mussegift (en blå blok) ,må den få mælk og hvad kan der ske ?

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 30 point
Dato : 08-07-06 15:43

I skal ringe til dyrlægevagten lige med det samme.....

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Snuppiline

Dato : 08-07-06 15:45

Tak for svaret vaxen.
det har de gjort nu ...takker mange gange.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-07-06 15:48

Det lyder godt - vi håber det bedste for vapsen

Vaxen

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 08-07-06 16:38

Hvis hunden er meget stor skulle der være gode chanser for hurtig recovery, er det en meget lille hund skal der tilsvarende mindre GIFT til det kan være at der skulle bruges smækfælder i stedet for gift som andre dyr evt. kunne få mavekneb af.
Håber hunden klarer det.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-07-06 21:04

Det ville være rart, hvis du skrev, hvordan det gik med hunden.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Snuppiline

Dato : 09-07-06 21:11

Jeg siger mange tak for alle jeres råd ,mine forældres hund har det fint den fik en liter mælk,og er helt okay.
De skulle holde øje med om den blev sløv og fik tynd mave så skulle de komme igen.

Men tak for jeres råd

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-06 21:49

Det var sørme dejligt at høre - jeg kan lige forestille mig, at hunden ovenikøbet nød den ekstra luksus - en hel liter mælk helt for sig selv

Dejligt at det gik så godt

Vaxen