/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
nupo briksystem
Fra : freeeeeeeen
Vist : 2931 gange
100 point
Dato : 07-07-06 23:27

er der nogen her der har oplysninger om opskrifter der er lavet med angivelser af nupo briksystemet

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-07-06 10:13

Det er jeg aldrig stødt på - heller ikke på deres egen hjemmeside:
http://nupo.dk/index.php?id=forsiden

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 08-07-06 10:15

her er så linket til selvsamme hjemmeside hvor alle oplysninger om briksystem kan downloades
http://nupo.dk/index.php?id=50

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-07-06 10:17

Jo men opskrifter Feen

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 08-07-06 10:21

ok jeg misforstod så der er et par stykker med i nupo briksystem bla hakkebøf med tilbehør.man kan også selv sidde og regne det ud da en brik udgør 62Kcal og man må få 20 til 24 brikker dagligt hvis man skal holde vægten men jeg troede bare det var et udbredt system men det lader ikke til det

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 21-12-06 04:44

for gud skyld hop ikke på nupo. har selv prøvet det er meget dyrt og så skal man aligevel ligge kost vanerne om, og detspare man mere ved. da jeg var på nupo, gik op for mig at det var et fake produkt for give folk falske forhåbninger, spørg en vejleder i en sundby butik om dit problem med vægten. og vejledingen er gratis.

håber du vil lytte til rådet

mvh. Per