/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gta san andreas data3.cab fejl
Fra : rense
Vist : 588 gange
150 point
Dato : 07-07-06 12:32

jeg har købt spillet Gta san andreas og vil nu prøve at installere det...Men når computeren er halvfærdig med at installere spillet sker der en fejl i filen Data3.cab og så vil computeren ikke installere mere...X(

Jeg har prøvet på 2 dvd drev på 2 forskellige computere og begge pc'er har samme fejl.....så det er nok en fejl der er på dvd'en..... Der er bare en sær ting til....Jeg har haft spillet instaleret på en af de 2 computer, og der virkede det fint ,ud over computeren er for langsom XD.....men så har jeg bare slettet spillet(fordi det var for langsom...)og så prøvede jeg at ligge det på den anden af de 2 pc'er(Som ikke var for langsomXD)..og så var det at det ikke virkeder....

det lyder nok en smule indviklet, men jeg håber der er nogle der har prøvet det samme som har fået det til at virke.

Jeg har kigget på andre internet sider og har fundet ud af der ikke er nogle der har fundet en løsning på problemet....

(Jeg kan næsten ikke holde op med at skrive når jeg først er gået i gang XD)

Men håber der er nogle der vil hjælpe med problemet

Med venlig hilsen Rense (Wasse XD)

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 07-07-06 14:08

Prøv at lukke så mange programmer som muligt, inden du begynder at installere spillet,
da der så vil være mere CPU-kraft til rådighed - ergo vil computeren koncentere sig mere
om installationen, og ikke alt muligt andet.
Hvis det ikke hjælper, så få evt. cd'en byttet, der hvor du har købt den.

//Kettedk

Kommentar
Fra : rense

Dato : 08-07-06 14:17

som jeg siger tror jeg ikke det er noget med pc'en......det er vist en fejl i cd'en som jeg måske ikke tror man kan lave.....men det kunne jo være at der var nogle der havde det fået lavet på en eller anden måde.......

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 31-08-06 08:50

Er der mange ridser i cd'en??
Da det er den mest almindelige årsag, til fejlen..