/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Køreskole i København
Fra : Møbeldesigner
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 05-07-06 10:50

Jeg bor i København og skal til at tage kørekort og prøver at undersøge markedet. Men det er en jungle, priserne er ingen garanti for kvalitet, og det eneste der kan give et prej om en god skole er andres erfaringer.
Er der nogen der har haft en god oplevelse med den benyttede køreskole i København eller har I andre gode råd til udvælgelsen af skole (rimeligt prisleje for kørelektioner, nødvendigt indhold i pakker osv.)?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-07-06 11:11

det du skal gå efter er at de er medlem af dku www.dku.dk der kan du se hvem som er medlem og du kan ringe til dem med spørgsmål og de oplyser også gerne hvem der er den nærmeste til dig

grunden til at du skal vælge dku godkente kørelære er af kan du ikke med kørelæren så har du mulighed for at klage og få dinne penge retur de samma retigheder har du ikke med kørelære som ikke er medlem af dku

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 05-07-06 11:17

hej den her er god ved jeg.

http://www.soernes-trafikskole.dk/

Kommentar
Fra : mic-jep

Dato : 06-07-06 11:12

prøv strandens køre skole de er gode har taget alle mine køre kort der