/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Måder at brække sig på?
Fra : Shadowflip
Vist : 12370 gange
300 point
Dato : 30-06-06 21:36

Jeg har meget svært ved at brække mig ved at stikke 2 fingre i halsen.. nogen der kender andre måder at gøre det på?.. når man bare har det af helvede til.. altså.. lissom når man har spist for meget.. og bare har brug for at brække sig.. adder badder..

ville være meget glad for hjælp..

den med flest måder (gode seriøse svar) får points..

Kommentar
Fra : calista

Dato : 30-06-06 21:40

Undskyld, du tager det sikkert ilde op.
Men det er ikke sundt at brække sig, fordi man har spist for meget. Hverken for vægten eller tænderne eller noget som helst andet.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-06-06 21:41

Du tager en stor fed regnorm og køre op og ned i halsen eller en vandmand ude fra stranden.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-06-06 22:29

Et glas vand med 2 tsk salt, det skyller du ned..og det kommer med garanti op igen

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 30-06-06 22:43

da der indtil videre kun er kommet 1 godt forslag vil jeg prøve det.. ;) og se hvordan det går.. :D

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 150 point
Dato : 30-06-06 23:08

Du drikker 1/1 flaske vodka og begynder så at hoppe i trampolin......

... Spøg til side - hvis der er noget kroppen VIL af med, så bare rolig, så skal det nok komme op.

Det bedste du kan gøre er at lægge dig ned, og prøve at sove det væk, i stedet for at sidde og kigge efter "1000 måder at brække sig på" på kandu...

God bedring

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 01-07-06 10:11

I stedet for at brække dig, kan du gå en tur så maven falder til ro og fordøjer maden hurtigere.

Håber ikke at der er tale om bulimi ?!

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-07-06 10:13

Eller "bare" lade være med at spise så meget, at trange til at brække sig kommer.
Overspiser du, så find grunden til dette. Eventuelt sammen med en psykiater.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 01-07-06 10:13

Glemte lige at tilføje - du skal huske at mavesyre ødelægger emaljen på tænderne, så det med at brække sig hører til når man er syg - prøv i stedet at blive bedre til at kontrollere mad/slik indtagelsen.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-07-06 17:48

Hvem siger at Shadowflip spiser for meget.... Shadowflip skrev "når man bare har det af helvede til.. altså.. lissom når man har spist for meget" ... så det er vist bare en følelse, ikk'???

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 01-07-06 23:39

tak berpox!

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 01-07-06 23:43

Men.. Ampere.. ja jeg ved at emaljen går væk eller hvad man siger.. jeg har selv fremlagt om spiseforstyrrelser.. hvis det er det du hentyder til :) ... så jeg ved godt hvad det indebærer..

og jeg vil ikke fordøje maden.. det skal ud.. det er jo hele pointen i det..
men allesammen tak for svarene indtil videre.. :)

-Shadow

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-07-06 10:13

Det hedder Bulimi, det du lider af og det ER en spiseforstyrelse.

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 02-07-06 17:48

calista.. det hedder bulimi det jeg ikke lider af men JA det er en spiseforstyrrelse.. betegnelsen for bulimi er når folk rent faktisk brækker sig hvilket jeg ikke gør.. men det er slet ikke det tråden går ud på.. så.. videre..

Godkendelse af svar
Fra : Shadowflip

Dato : 07-07-06 17:01

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : HemmeligPerson

Dato : 15-10-07 15:25

Heej. ;b
Har lige nogle spørgsmål "Shadowflip":

1. har du egentlig bulimi?
2. Hvis du godt ved at det ødelægger tænderne, hvorfor gør du det så?
3. Brækker du dig pga. vægt eller bare når du "overspiser" :) Hehe...
- prøver ikke at sige det du gør er forkert spørger bare...