/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nyt grafikkort???
Fra : mort1760
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 28-06-06 01:20

Jeg har en bærbar pc som har et rimeligt dårligt grafikkort. jeg spiller need for speed most wanted på den. den kan godt køre spillene men nogle gange hakker den meget så spillet næsten går i stå. andre gange er det helt perfekt. min pc er en acer 4072WLMI, med 32 mb grafik 1024 mb ram og 1,7 ghz processor. er det muligt at får et nyt grafikkort i en bærbar eller er det nogen der bliver lavet helt fra fabrikken??? eller kan man købe et eksternt ligesom med en harddisk???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-06 06:32

Systemkrav:
Windows 2000/XP, Intel Pentium 4 1.4GHz eller højere, 32MB DirectX 9.0c grafikkort, 256 MB RAM, DirectX lydkort, 3 GB harddiskplads

husk når du spiller at de skal køre vedligeholdelse temmelig ofte - og sørg for at du ikke har unødvendige programmer til at starte op - så burde du kunne køre det uden de store problemer

Kommentar
Fra : zith

Dato : 28-06-06 15:12

Du kan muligvis godt få et andet grafikkort i din bærbar men det er ikke noget du skal prøve på selv uden erfaring da det er tit vanskelligt at gøre... så hvis du skal have et andet kort i skal den sendes ind men ring derind først da de måske siger de ikke kan sætte et andet i.

Prisen på at få dem til at sætte et andet grafikkort i bliver måske nok temmelig dyrt, det gør det tit hvis man skal lave om på noget ang. bærbar, så tag og ring til dem du har købt den ved og hør dem af, ellers kan de sikkert måske guide dig videre til nogen der har mere forstand på det.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 28-06-06 19:48

glem alt om at skifte grafikkort i en bærbar.
hele bundpladen i en bærbar er bygget til kun den ene ting.

Hvis du kan finde ud af det, så kan du gå ind i administrationen og stoppe nogle af de programmer som du nok ikke bruger.

Delingsprogrammer og printerprogrammer.

Så har du flere resourcer til rådighed.

ellers så sæt opløsningen i spillet ned, eller hvis du kan i din bios, så sæt grafikkortet op til 64mb.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-06-06 23:36

Jeps det er ikke en letopgave at skifte grafikkort i en bærbar. Måske kan man men ikke i ret mange tilfælde

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-07-06 09:51

Jeg har aldrig hørt om en bærbar hvor man akn skifte grafikkortet!!!!
Isåfald, er hele printpladen inde i blevet skiftet, og så er det faktisk ikke den samme bærbar længere