/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
special akkorder til ukulele
Fra : makim
Vist : 3555 gange
10 point
Dato : 27-06-06 21:17

Hey jeg har brug for lidt hjælp til at finde nogle specielle akkorder til min ukulele...
Jeg kender hjemmesiden www.chordfind.com som har de mest enkle ukulele-akorder, men jeg kunne godt tænke mig hvis der var en hjemmeside der havde en oversigt over special-akkorder som chordfind fx har over guitarrer.

og får at få lidt debat over det! hvad syntes i egentlig om Ukulelen som instrument?

Og kender du det at spille et lidt "anderledes" instrument og blive irriterret over at der ikke er så mange portaler for dit instrument, og hvordan er det at spille på sådan et?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 27-06-06 21:38

Prøv at gå ind på¨akkorder til ukulele på google.dk

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 27-06-06 21:52
Kommentar
Fra : makim

Dato : 29-06-06 11:03

DENNE LINJE ER EN FEJL GÅ DERFOR IN PÅ UKULELE AKKORDER OG GIV DIT SVAR TAK,