/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
anlæg til pc
Fra : pjevs_dyret
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 27-06-06 10:53

er der nogen der kan finde et anlæg (0-2000kr) som kan sluttes til computer???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-06 11:14

du har stillet spørgsmålet to gange - skynd dig ind og annuller det andet der ikke er skrevet i

anlæg til hvad ????

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-06-06 11:46

JA.
men måske du skulle fortælle lidt om, hvad det skal bruges til???
Skal der være højttallere med eller hvad???

MVH

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 28-06-06 09:06

miritdk: som kan sluttes til min computer!!!!! (sagde jeg også:P)

viskinge: det skal brugers til musik... må godt have en god bass vil du vide mere??

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 04-07-06 16:44

Der findes jo mange forskellige, især hvis den skal koste mellem 0-2000 kr. Hvis du vil have en billig en, så prøv Labtec Pulse 285(http://www.labtec.com/index.cfm/gear/details/AMR/EN,crid=18,contentid=703,crid2=22) Jeg har den selv derhjemme, som jeg tilslutter til min mp3 afspiller. Den giver god bass, som ikke er for tung og langsom. Den kan købes til godt hundrede kroner, bl.a. her: http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=27628&type=producent. Du skal dog ikke forvente den store lydkvalitet til den pris, men jeg synes at både subwooferen og højtalerne spiller udmærket.
Eller kan du prøve edbpriser.dk
Hvis du vil have flot design og fremragende lyd, så prøv følgende: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116696 (fremragende til musikafspilning, og flot design.)