/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Star Wars Galaxies
Fra : SlowPols
Vist : 480 gange
120 point
Dato : 25-06-06 00:43

Hejsa..
Der er noet i SWG jeg ik kan finde ud af. C-3PO siger at jeg for at bruge et objekt skal bruge "tilter key" (eller hvordan det nu staves), men jeg aner ikke hva for en knap dette er.. Nogen som ved det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-06 01:04

På et dansk keyboard finder du tilde ~ ved at trykke Alt Gr + tasten lige til højre for Å!
Men da det er et engelsk spil skal du nok trykke på ½ eller § tasten!

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-06-06 10:51

Hmm... Jah, jeg ville også tro at man skulle bruge ½ som man bruger den til og få konsol ned i mange spil... Nu siger du at tilder er denne tast "~", og nu har jeg kigget på min brors bærbar som er købt i england og der er den placeret nøjagtig samme sted som på et dansk tastatur, men jeg synes alligevel ikke det virker.