/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Manglende tekster
Fra : mercerpigen
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 22-06-06 20:53

Jeg har lige købt en digital dekoder i aldi. Mrk. Magnum til 448kr (tilbud forrige uge)
Perfekt billede, lyd og texttv. Men underteksterne kommer og går som det passer dem
Man kan vælge om man vil have undertekster på, men den er ligeglad om funktionen er valgt.
Er det min dekoder der driller, eller har andre de samme problemer?
Skal jeg brokke mig, eller er det sendenettet???

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 110 point
Dato : 22-06-06 20:56

du skal få den byttet. Der er ingen tvivl om at den er defekt.

Jeg håber du har bonnen

Husk Aldi bonner, skal man kopiere, da tryksværten kun holder ½ år ca. og så er det ikke meget sjovt i at stå med en blank bon, og vil have den byttet

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 22-06-06 21:16

Har selv fundet svaret.

http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/Undertekster.asp

Det passer fint, da jeg bor i Nordjylland.
Men troldenesdhb får point for tippet ang bonner.

Godkendelse af svar
Fra : mercerpigen

Dato : 22-06-06 21:17

Tak for svaret troldenesdhb.